Причал
Кількість записів:
Cторінки:
    #1084643
    Lexa
    Сьогодні, 11:41
    #1084643
    Lexa
    Сьогодні, 11:41
    Nicon (#1084600) >>>
    Я ж казав у перший день, головне щоб нам не вилізло боком. Мені шо казали?)) Тепер вже очевидно, що боком таки вилізло - питання, як довго це триватиме. Як на мене, то максимальна тривалість - до жовтня 2027 - прогнозованої дати нападу Китаю на Тайвань. 
    ["https:\/\/t.me\/operativnoZSU\/","

    ","https:\/\/t.me\/operativnoZSU\/<\/p>","https","\/operativnoZSU\/<\/p>"]

    Сьогодні, 09:07
    #1084642
    LIS
    Сьогодні, 09:07
    Бляді кацапський.
    ЗБИТО/ПОДАВЛЕНО 19 РАКЕТ ТА 453 ВОРОЖИХ БПЛА
    Знешкоджено
    📌 0/2 гіперзвукових ракет "Циркон" 
    📌 8/13 балістичних ракет Іскандер-М/С-400 
    📌 11/14 крилатих ракет "Калібр"
    📌 453/480 ударних БпЛА 
    ❗️ Основні напрямки удару – Київ, Харків, Житомирщина, Хмельниччина та Чернівецька область.
    Зафіксовано влучання 9 ракет та 26 ударних БпЛА на 22 локаціях, а також падіння збитих (уламки) БпЛА на п'яти локаціях.
    https://t.me/operativnoZSU/

    Сучі потрохи влучили балістикою в п'ятиповерхівкк
    шахед розвалився над дорогою у нас в області.

    Сьогодні, 09:02
    #1084641
    LIS
    Сьогодні, 09:02
    Їбана торбанівщина. Вже докотилося і до спорту.
    Господі, щоб воно вибори всрало і від своєї злоби вдавалося підорасія така.
    #1084640
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:27
    #1084640
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:27
    Надеюсь не заблокируют)
    #1084639
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:26
    #1084639
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:26
    это булинг Lexa))))
    #1084638
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:25
    #1084638
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:25
    Lexa по моему про Венгров не высказался... интересно унать его версию, как Зе продал страну венграм
    #1084637
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:19
    #1084637
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:19
    Lexa, не молчи((((
    #1084636
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:16
    #1084636
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:16
    ALEGator82 (#1084634) >>> я имею право знать!!!

    Сьогодні, 00:15
    #1084635
    io
    Сьогодні, 00:15
    Lexa (#1084628) >>> я теперь верю во все теории заговора связанные с этими идиотами 
    #1084634
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:15
    #1084634
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:15
    Lexa (#1084633) >>> > Почему отключения были по 10 и больше часов и резко стало без отключений?
    #1084633
    Lexa
    Сьогодні, 00:14
    #1084633
    Lexa
    Сьогодні, 00:14
    ALEGator82 (#1084631) >>> 
    Та хто тіки включає))
    #1084632
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:14
    #1084632
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:14
    Lexa (#1084630) >>> Почему отключения были по 10 и больше часов и резко стало без отключений?

    #1084631
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:14
    #1084631
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:14
    Lexa (#1084630) >>> дурачка не включай. ты все знаешь. даешь правду!!!
    #1084630
    Lexa
    Сьогодні, 00:13
    #1084630
    Lexa
    Сьогодні, 00:13
    ALEGator82 (#1084629) >>> 
    Я ж не знаю, правий чи не правий - там зверху видніше)
    #1084629
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:11
    #1084629
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:11
    Lexa (#1084628) >>> мне нет, но тебе то да) раскрой тайну, у меня есть теория, енергетики воровали, заряжали екофлоу, продавали, в итоге были дома, где свет был всегда... Я прав? 

    #1084628
    Lexa
    Сьогодні, 00:08
    #1084628
    Lexa
    Сьогодні, 00:08
    ALEGator82 (#1084626) >>> 
    Я якраз не хотів)) Наче нікому і не здалося це дивним)

    io (#1084627) >>> 
    Іноді думаю, що вони влаштували цю хуйню лише заради того, щоб без палева допомогти хуйлу.
    Сьогодні, 00:07
    #1084627
    io
    Сьогодні, 00:07
    Из-за "временного" глобального дефицита нефти мы можем отменить санкции в отношении российской нефти — Минфин США Скотт Бессент

    ай да геостратег еще один рыжий, ай да сын шлюхи 
    #1084626
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:06
    #1084626
    ALEGator82
    Сьогодні, 00:06
    Lexa (#1084625) >>> ты раскроешь тайну электроенергии?) почему были отключени по 2 часа свет есть и резко свет есть у всех???)))  я помню ты хотел высказаться)))

    #1084625
    Lexa
    Сьогодні, 00:03
    #1084625
    Lexa
    Сьогодні, 00:03
    =pilgrimage= (#1084563) >>> 
    Щодо "зверху видніше" у мене є дуже великі сумніви. Випустити дохуіща молоді за кордон, знаючи (?) наперед, що вони втечуть назавжди - це як, сильно видніше було? І таких прикладів мільярд.

    AlexDnepr (#1084561) >>> 
    Вигнати Угорщину з ЄС - щоб що? Ну щоб якої мети досягнути. Якщо обмежити вплив - то достатньо перейти від дебільного одностайного ухвалення рішень до нормальної демократії, де вирішує більшість. Механізм у них є - голосування з врахуванням населення країн. З іншого боку, залишити свій вплив на цю та подібні країни за рахунок бабла. Якщо їх тупо вигнати, нішу займе Китай. Це піде на користь? А якщо вони хочуть глобальний договорнячок з Китаєм, тоді орбани і не проблема.
    #1084624
    ALEGator82
    Вчора, 22:56
    #1084624
    ALEGator82
    Вчора, 22:56
    Соверен (#1084623) >>> надеюсь наши не будут менять форму, и не побоятся дисквалификации, заебали эти фразы, спорт вне политики
    #1084623
    Соверен
    Вчора, 22:46
    #1084623
    Соверен
    Вчора, 22:46
    ⚪️ В італійській Вероні проходить церемонія відкриття Паралімпійських ігор, запланованих на період з 6 по 15 березня. 
    16 країн, включно з Україною, бойкотували захід через демонстрацію державних символів Росії та Білорусі. Організатори проігнорували прохання нашого комітету та винесли державний прапор під час цього «шабашу».

    Як же хочеться щоб кудись на Пьяца-дель Пополо іскандер прилетів! Може тоді ці підори схаменуться та перестануть хуйней займатися.
    #1084616
    Nicon
    Вчора, 22:18
    #1084616
    Nicon
    Вчора, 22:18
    ALEGator82 (#1084615) >>> ну посмотрим, что мы там не знаем )) пока всё достаточно понятно
    #1084615
    ALEGator82
    Вчора, 22:16
    #1084615
    ALEGator82
    Вчора, 22:16
    Nicon (#1084614) >>> ну давай так, все кого то читают, делают какие то выводы, и не факт что эти выводы у всех одинаковые...) я к чему, блять. никто ничего не знает, много фактов играет как в одну, так и в другую сторону, атака на иран может быть как пиздецом, так и победой для нас, но когда что из этого будет, никто не знает сегодня, можно просто прогнозировать, как прогноз погоды
    #1084614
    Nicon
    Вчора, 22:12
    #1084614
    Nicon
    Вчора, 22:12
    ALEGator82 (#1084610) >>> Не, я понимаю, что это был сарказмЪ ))
    И я, вероятно, слишком сильно перечитал Истребина и Шрайка, и решил, что при нефти 60 рашке скорее рано, чем поздно, будет пизда.
    И тут этот рыжий дед-долбоёб решил поиграть в войнушку.
    #1084613
    ALEGator82
    Вчора, 22:04
    #1084613
    ALEGator82
    Вчора, 22:04
    Nicon (#1084612) >>> не, извини. дальше без меня))) я просто на минутку розовые очки снимал) больше не хочу)
    #1084612
    Nicon
    Вчора, 22:03
    #1084612
    Nicon
    Вчора, 22:03
    ALEGator82 (#1084611) >>> и Хамас с Хезболой ))
    #1084611
    ALEGator82
    Вчора, 22:02
    #1084611
    ALEGator82
    Вчора, 22:02
    ALEGator82 (#1084610) >>> А да, еще же северная корея есть((((

    #1084610
    ALEGator82
    Вчора, 22:01
    #1084610
    ALEGator82
    Вчора, 22:01
    Nicon (#1084609) >>> А если китай паралельно захватит Тайвань. то буде еще кризис чипов, и пизда всему миру, БОЖЕ, НАМ ВСЕМ ПИЗДА((((

    #1084609
    Nicon
    Вчора, 21:58
    #1084609
    Nicon
    Вчора, 21:58
    сахар (#1084608) >>> Сухопутная операция? Если при этом откроют Ормузский пролив и быстро починят все разбитые в Персидском заливе НПЗ? Прекрасно. Но это же надолго. И при этом Иран, который входит в тройку крупнейших поставщиков опек, с долей на рынке почти 5%, перестанет продавать нефть на это же время (а то и дольше). Всё это плохо.
    Затягивание операции в Иране - очень выгодно хуйлу. И боюсь, что всё к этому идет. 
    #1084608
    С
    сахар
    Вчора, 21:51
    #1084608
    С
    сахар
    Вчора, 21:51
    Nicon (#1084604) >>> в этом я полностью согласен. Но, если начнется сухопутная операция и не факт, что Штатами, а их прокси - Курды, Азера, то есть варик расчленения Ирана на кластеры (новый Курдистан на территории Ирана или объединение старых земель Азербайджана), там и Турция подтянется. И все предпосылки уже есть. То тогда и рашке и Китаю придется действовать.
    #1084607
    Nicon
    Вчора, 21:51
    #1084607
    Nicon
    Вчора, 21:51
    Max31 (#1084605) >>> Pac-3? ATACMS? 
    #1084606
    ALEGator82
    Вчора, 21:48
    #1084606
    ALEGator82
    Вчора, 21:48
    Nicon (#1084604) >>> ну конечно, нам с таким удовольствием все продавли. и тут вот к сожалению не могут... По хорошему основная проблема на сегодня будет пво, но и там в пидарстане не все так хорошо прям что бы хуярить по нам сотнями каждый день. а вот на фронте многие позиция мы могли бы и сами зактрыть, нужны только деньги, а тут нам важнее помощь Европы, но наш же презедент грубиян, венгра нахуй послал, надо бы извиться....

    #1084605
    M
    Max31
    Вчора, 21:46
    #1084605
    M
    Max31
    Вчора, 21:46
    Nicon (#1084604) >>> то что пользуют с ираном нам никогда не дадут и не планировали...
    #1084604
    Nicon
    Вчора, 21:45
    #1084604
    Nicon
    Вчора, 21:45
    ALEGator82 (#1084601) >>> Я не заявлял, что кто-то сильнее. Скорее всего США добьют Иран. Вопрос только когда и какой ценой.  Я за это и переживаю. Всё оружие, которое должно быть продано нам - пойдет на войну с Ираном. И слишком долго может быть дорогой нефть. Слишком. 
    сахар (#1084602) >>> Хуйлу выгодно как раз, чтобы цена на нефть была как можно дольше высокой. Для этого и перекрывается Персидский залив Ираном. Для этого Иран хуярит по всем НПЗ, нефтепроводам и нефтедобычи везде, куда может дотянутся. Чем дольше это все будет простаивать, гореть или ремонтироваться - тем дольше будет дефицит нефти и цена на неё будет высокой. Тем дольше будет длиться война в Украине.
    Вчора, 21:41
    #1084603
    8
    Вчора, 21:41
    сахар (#1084596) >>> Читати далі
    #1084602
    С
    сахар
    Вчора, 21:37
    #1084602
    С
    сахар
    Вчора, 21:37
    Nicon (#1084600) >>> хуйлу выгодно. Но только в краткосрочной перспективе. Если это перейдет в более жесткую фазу, особенно район Каспия, то придется открыто помогать. Возможно и войсками. И там придется выбирать между нами и Ираном.
    #1084601
    ALEGator82
    Вчора, 21:36
    #1084601
    ALEGator82
    Вчора, 21:36
    Nicon (#1084600) >>> опять виртуальна математика, Китай-Иран(и вся подабная шушура), сосия против америки( с долбоебом во главе, что уменьшает пока ее), Европа и остальные равно победа первых.... То что это борьба плохо, спору нет, но вот почему постоянные выводы. что первые сильнее((((
    #1084600
    Nicon
    Вчора, 21:32
    #1084600
    Nicon
    Вчора, 21:32
    Сдаётся мне, что этот профессионал долбоёд-любитель по заканчиванию войн скоро развяжет третью мировую.

    Кацапы уже помогают со спутниковыми разведданными, Китай - скорее всего тоже. Теперь Китай еще поможет финансами и запчастями для ракет.

    НАТО и Украина уже понемногу вписываются на стороне рыжего идиота стран Персидского залива. Нефть по 90 с перспективой до 150. Прогноз продолжения войны - до августа минимум. Всё это ахуенно выгодно хуйлу.  И пиздец как невыгодно нам.
    #1084599
    ALEGator82
    Вчора, 21:00
    #1084599
    ALEGator82
    Вчора, 21:00
    сахар (#1084596) >>> дай ссылочку на зраду, пожалуйста. а то гугл не дают даже близко твою инсайдерскую версию

    #1084598
    Соверен
    Вчора, 21:00
    #1084598
    Соверен
    Вчора, 21:00
    Пишуть мінус сучка...поки неофіційно...
    #1084597
    ALEGator82
    Вчора, 20:54
    #1084597
    ALEGator82
    Вчора, 20:54
    сахар всех выведет на чистую воду))))
    #1084596
    С
    сахар
    Вчора, 20:52
    #1084596
    С
    сахар
    Вчора, 20:52
    LIS (#1084594) >>> да не заебуй. Я из тех людей, кто не верит всему, что пишут в ЗМИ. Особенно в наших. Есть больше инфы, потом делаю выводы. 
    Из инфы. Бывший СБУшник, который был с инкассаторами - Геннадий Кузнецов. Фигурирует в деле Кулинича. Вроде, как был на телефонных перехватах СБУ. Приписывают знакомство с тем же Кулиничем и Сивковичем.
    Меня больше интересует, что это было? И куда или кому эти деньги направлялись.
    #1084595
    ALEGator82
    Вчора, 20:39
    #1084595
    ALEGator82
    Вчора, 20:39
    LIS (#1084594) >>> кому ты что то обьясняешь?) он скорее всего слушатель блогеров типа шария)))
    Вчора, 20:35
    #1084594
    LIS
    Вчора, 20:35
    сахар (#1084593) >>> 
    Смотри.
    Все семеро уже на территорию Украины.
    Значит никаких оснований для задержания не было.
    Т.е. ни контрабанды валюты/драг.металлов, ни перевозки отмытых денег..
    Или ты и дальше будешь городить свою хуйню "не все так однозначно"
    Венгры просто пидары.
    #1084593
    С
    сахар
    Вчора, 19:38
    #1084593
    С
    сахар
    Вчора, 19:38
    mikle (#1084588) >>> что именно?
    #1084592
    Locki
    Вчора, 19:31
    #1084592
    Locki
    Вчора, 19:31
    МАМ (#1084591) >>> 
    "...відповідальності за не зупинку транспортного засобу під час загальнонаціональної хвилини мовчання законодавством не встановлено..."

    "...оштрафувати можуть не за ігнорування хвилини, а за порушення правил дорожнього руху (ігнорування регулювальника, червоного світла тощо, якщо хвилина буду таким чином регулюватись)...

    Думаю, що в місті (і тим паче - на трасах та в маленьких містах та селах) дуже довго будуть ігнорувати цей закон. Єдиний шлях щоб це "працювало" - усі світлофори у всіх напрямкох переводити по таймеру на червоний.

    P. S. Крім цього - ніде немає роз'яснень, що робити, якщо ти, наприклад, посередині моста, або іншого місця, де зупинка заборонена...
    #1084591
    МАМ
    Вчора, 19:18
    #1084591
    МАМ
    Вчора, 19:18
    для автомобилістів,
    Зеленський підписав закон №4783-IX, який зобов’язує водіїв щодня о 09:00 зупинятися на хвилину мовчання

    Warning: array_key_exists() expects parameter 2 to be array, string given in /home/www/test.fcdnipro.com/public_html/wp-content/themes/prichal/functions.php on line 959
    #1084590
    S
    sdneprom
    Вчора, 18:53
    #1084590
    S
    sdneprom
    Вчора, 18:53
    Читати далі
    #1084589
    Dimas
    Вчора, 16:55
    #1084589
    Dimas
    Вчора, 16:55
    LIS (#1084580) >>> 
    Ну так скажет, а США передают развед. данные Украине
    #1084588
    M
    mikle
    Вчора, 15:45
    #1084588
    M
    mikle
    Вчора, 15:45
    сахар (#1084559) >>> Боюсь, что не только его одна. Я тебе как сотрудник банка могу сказать, что все это полная хрень.
    Вчора, 15:44
    #1084587
    LIS
    Вчора, 15:44
    Чогось таке розуміння й було, що ТікТок лайно небезпечне.
    Читати далі
    #1084585
    GAOdp
    Вчора, 15:14
    #1084585
    GAOdp
    Вчора, 15:14
    AlexDnepr (#1084577) >>> 
    Єврокомісія вважає «неприйнятними» слова Зеленського про Орбана
    «Зокрема, стосовно коментарів президента Зеленського: ми, як Європейська комісія, чітко заявляємо, що такі формулювання неприйнятні. Не повинно бути погроз щодо держав-членів ЄС», — заступник речника Єврокомісії Олоф Гілл.
    Не пофіг
    Вчора, 14:59
    #1084583
    LIS
    Вчора, 14:59
    От блядь, ця ще мавпа вилізла. Тобто простими словами - ніхуя не вийде....
    Стів Віткофф заявив, що в найближчі тижні «очікується додатковий прогрес» щодо врегулювання російсько-української війни.
    Вчора, 14:57
    #1084582
    LIS
    Вчора, 14:57
    AlexDnepr (#1084581) >>> 
    Да, точно, я забыл эту коронную фразу.
    Правда он же вроде Ноем(министр внутренней безопасности) уже вчера уволил, а Габард(глава нац.разведки) отстранил несколько месяцев назад("потому что тупая дура)
    #1084581
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 14:53
    #1084581
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 14:53
    LIS (#1084580) >>> 
    "Я не верю своей розведке, а верю Владимиру."
    Мы это уже проходили достаточно давно.
    Вчора, 14:52
    #1084580
    LIS
    Вчора, 14:52
    Просто цікаво що на цей раз зморозить рижой підр в захист друга владіміра...
    Росія передає Ірану розвідувальні дані для ударів по американських військових на Близькому Сході — Washington Post із посиланням на трьох американських посадовців

    Від початку війни Росія передає Ірану дані про місцеперебування американських військових об'єктів — кораблів, літаків, баз. Один із посадовців назвав це «масштабною операцією».
    Саме цим пояснюється точність іранських ударів — по радарах раннього попередження, системах управління та командних центрах. У Ірану власних військових супутників майже немає, Росія закриває цю прогалину своїми космічними можливостями — які за роки війни в Україні значно покращилися.
    Китай, за даними тих самих джерел, у військовій підтримці Ірану участі не бере.

    Вчора, 14:26
    #1084579
    LIS
    Вчора, 14:26
    AlexDnepr (#1084577) >>> 
    Поки що так виглядає, що Орбан перегнув зі своєю антиукраїнською істерією і тепер вчорашній вислів Зеленського вже всі забули, хоч він нікому і не погрожував.
    Якщо все так, як наші посадовці розповідають, то це просто міжнародний бандитизм. А Угорщина в ЄС, тож позиватись не треба до угорського суду, а до судів в ЄС. Як і до європейської поліції.
    Вчора, 14:17
    #1084578
    LIS
    Вчора, 14:17
    AlexDnepr (#1084577) >>>
    Ага, это точно
    Торбан мог и дальше ныть какой агрессивный Зе, но тут торбановцы решили спиздить денег....
    #1084577
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 14:09
    #1084577
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 14:09
    Вообще спасибо Виктору. Всем уже пофиг на вчерашней факап Зе на фоне сегодняшнего пиздеца.
    Вчора, 14:02
    #1084576
    LIS
    Вчора, 14:02
    Благодаря успешным контратакующим действиям СОУ, вдоль административной границы между Запорожской и Днепропетровской областями, в руки украинских бойцов попала документация и карты, на которых линия фронта, в зоне оперирования армии пролегала на 10-15 км глубже фактической!
    Фактически, командование 29-й ОВА докладывало в Генштаб ВС рф инфомрацию не просто не соответствующую действительности, а имевшую критические последствия в ходе принятия решений в Москве. По сути, 29-я ОВА брала в кредит фронт.
    Вчора, 13:52
    #1084575
    LIS
    Вчора, 13:52
    MaxD (#1084570) >>> 
    Невірний причинно-наслідковий зв'язок у тебе.
    Ракети затримали до прямих поставок зі США, як тільки європейським розвідкам стало відомо, в середині січня, що йде підготовка до атаки на Іран.
    За тиждень до початку операції в Ірані  ракети до нас поїхали, як тіки прийшла поставка зі США та Японії. От і весь зв'язок 
    А заяви по вступу в ЄС - бо ми не виконуємо грудневі 2025 року обіцянки LIS (#1084507) >>> .
    Вчора, 13:45
    #1084574
    LIS
    Вчора, 13:45
    Всіх семерих інкасаторів депортують, а цінності затримають.
    Тобто банальний рекет на державному рівні.
    Десь там торбану до 12 квітня лям 100 і не вистачає.
    Вчора, 13:43
    #1084573
    LIS
    Вчора, 13:43
    Відомий європейський журналіст-розслідувач Szabolcs Panyi, який активно пише про Угорщину та угорську політику, написав декілька цікавих твітів, які ми хочемо процитувати і для читачів InformNapalm:

    Твіт щодо ситуації навколо захоплення інкасаторів:

    "Уряд Віктора Орбана навмисно намагається спровокувати конфлікт з Україною, бо бачить у цьому свій єдиний шанс виграти вибори 12 квітня, на яких він значно відстає від опозиції.
    Щодо цього інциденту: з того, що я чую від джерел, пов’язаних з угорським урядом, вантажівки та працівники банку були затримані в межах політичної операції. Як юридичну підставу було сфабриковано розслідування податкової служби (NAV), а для затримання залучили контртерористичні сили. Згідно з цією інформацією — яка, як стверджується, спочатку надійшла з російських джерел — один із охоронців, що перевозили гроші, був колишнім високопоставленим українським співробітником служби національної безпеки. Саме він став ціллю так само сфабрикованих звинувачень у відмиванні коштів. Інших шістьох українських охоронців, найімовірніше, затримали незаконно — навіть без будь-якого формального, хоч і надуманого, юридичного обґрунтування. Саме такої ескалації ми й очікували від Орбана. Це вже почалося. Тепер на партнерах Угорщини в ЄС і НАТО лежить величезна відповідальність — зараз і в найближчі тижні."

    Твіт про російську спецоперацію щодо виборів в Угорщині.

    "Путін доручив Сергію Кирієнко провести в Угорщині операцію з втручання у вибори за моделлю Молдови на користь Орбана, відправивши трьох політичних технологів, пов'язаних з ГРУ, з дипломатичними або службовими паспортами для роботи з російського посольства в Будапешті"
    #1084572
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 13:41
    #1084572
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 13:41
    MaxD (#1084570) >>> 
    Я тогда тоже писал, что наезд на европейцев был излишний.
    На упыря Трампа - зась. Зато так потужно на тех кто плохо не сделает в ответ.
    Вчора, 13:40
    #1084571
    LIS
    Вчора, 13:40
    🇵🇱 З 10 березня по 9 червня 2026 року Польща вводить тимчасове обмеження повітряного руху на східному кордоні у зв'язку з «необхідністю забезпечення безпеки держави».
    #1084570
    M
    MaxD
    Вчора, 13:33
    #1084570
    M
    MaxD
    Вчора, 13:33
    Погуглив про угорські вибори.... Х.з... чому всі вирішили що орбан програє. Думаю, що вірогідність збереження ним крісла-відсотків 80. Питання тільки -в коаліції з ультраправими чи без.... І це станом на сьогодні. Якусь падлянку для більш переконливої перемоги вони ще придумають. 
    Що стосується висловлювань про пузо... А що -колись було інакше? Чим це краще-гірше ситуації з Навроцьким за пару місяців до виборів в Польщі? (нагадаю хто забув або пропустив -Питання від польського журналіста -Що ви думаєте про Навроцького  -А хто це?  ) (результат -майже повна відсутність контактів на рівні президентів) Чим це краще наїзда на безпековій конференції на європейців?  І через тиждень від Мерца і Мелоні -хер вам а не євросоюз.... і від Мерца -хер вам а не ракети до Петріот... ну добре 5 шт ракет он знайшли якщо інші теж шось знайдуть.....  Причинно-наслідковий зв'язок -не не чули взагалі..... Зате як сказав... як сказав.... 
    #1084569
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 13:31
    #1084569
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 13:31
    LIS (#1084567) >>> Нехай війну нам об'являть, ссикуни.
    #1084568
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 13:30
    #1084568
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 13:30
    AlexDnepr (#1084564) >>> Я не лезу в стратегию поведения Зе. Признаю, что он может быть выгоревшим эмоционально, совершая из-за этого медийные ошибки. Но когда какой-то подхуйловник систематически, все четыре года войны, вставляет нам палки в колёса всем известно по чьей указке, постоянно пиздит на мою страну и на её руководство лично, не стоит удивляться подобному же ответу. Ну я бы не сдержался точно, потому-то я здесь, а не там )))
    Вчора, 13:22
    #1084567
    LIS
    Вчора, 13:22
    Я так розумію у торбана гроші скінчилися на вибори і йому пече відновлення поставок руснявої жижі, щоб поновити заробіток з маржі.
    В України є 3 дні на відновлення транзиту нафти «Дружбою», інакше конфлікт — загостриться, — держсекретар Габор Чепек.


    ОМ27 (#1084566) >>> 
    Судячи з вище наведеного - виходить, що Зеленський вчинив вірно
    #1084566
    ОМ27
    Вчора, 13:20
    #1084566
    ОМ27
    Вчора, 13:20
    Здається, що Зеленський вчинив недалекоглядно. Про це вже казав. Але насправді, на вибори в Угорщині це не дуже вплине, якісь десяті, а може соті відсотки. А ми тут на Причалі зробили з цього головну проблему для угорської опозиції))
    Вчора, 13:15
    #1084565
    LIS
    Вчора, 13:15
    Тепер зрозуміло чого інкасаторів затримали в Будапешті, а не на кордоні з Австрією - що було б зрозуміло 
    Торбановці зараз роблять вигляд, що гроші везли не з Австрії, а з Угорщини в Україну і вимагають від нас пояснень де ми їх взяли в Угорщині.
    Ох і підори.
    #1084564
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 13:13
    #1084564
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 13:13
    =pilgrimage= (#1084563) >>> 
    Я бы не был бы так уверен, нсчет "не будет и никто". Мир меняется.
    Насчет поведения. Если ты считаешь, что "жирное пузо Виктор" это "часть плана и им виднее", то я хз. Это просто эмоции ЗЕ, которые вместе с его понятным выгоранием, становятся все менее системачные и менее контролируемые. Вижу это так.
    #1084563
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 13:10
    #1084563
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 13:10
    AlexDnepr (#1084561) >>> Ну по стратегии поведения не стану спорить - виднее, что делать или нет, там сверху, а никак не нам с тобой.
    По исключении Венгрии из ЕС. Я и пишу о том, что никто её не будет исключать. Неважно, Орбан придёт к власти или даже какой-нибудь новоявленный Гитлер. Повторяю, никто. Единственный вариант: самостоятельный выход. 
    Вчора, 13:02
    #1084562
    LIS
    Вчора, 13:02
    сахар (#1084559) >>> 
    Еще раз, ты на голубом глазу доверяешь организации, которая в упор "не видит" огромную коррупцию у себя в стране, но что то там выявила между Австрией и Украиной?
    "Не видит" как заходит нефть заметно дешевле чем в Польше, а топливо дороже чем в Польше, при том что в Венгрии налоговой бремя с литра топлива меньше чем в Польше.

    #1084561
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 12:59
    #1084561
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 12:59
    =pilgrimage= (#1084558) >>> 
    Да, надо подождать хотя бы выборов, а дальше уже строить стратегию поведения. И что значит "глотать"? Другой модели ответа кроме прямого хамства на личность не существует? Да я в целом не против, пусть хамит, просто не сейчас.
    Думаю, что если Орбан удержит власть, то вопрос об исключении Венгрии из ЕС будет стоять на повестке дня.
    #1084560
    Suzuki
    Вчора, 12:50
    #1084560
    Suzuki
    Вчора, 12:50
    сахар (#1084559) >>> Это как надо недооценивать своих и возвышать чужих . Путин и ко--гении , а мы что ... и да паутина типа случайность . 
    Старики сошли с ума от без наказания и своего величия !
    Жалко молодых !
    #1084559
    С
    сахар
    Вчора, 12:31
    #1084559
    С
    сахар
    Вчора, 12:31
    AlexDnepr (#1084555) >>> сугубо твоя личная оценка. 
    #1084558
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 12:25
    #1084558
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 12:25
    Анатолич (#1084545) >>> Все уже привыкли к действиям Орбана. На них, как и на поездку Сиярто на поклон к хуйлу, никакой реакции, ни у нас, ни в ЕС, зато, блядь, всех прямо возмущает, что сказал Зеленский. Да, мне, как и всем адекватным людям, тоже не нравится такая риторика, но, как уже говорил, время старой дипломатии, к сожалению, прошло и действенность её давно вызывает сомнения. Ебанина-спич - это наше сегодняшнее "всё".
    По болгарским выборам, как и по долгому правлению таких антиевросоюзников, как Орбан и Фицо. Вот не понимаю, вас что-то не устраивает в ЕС - выходите нахуй. С ЕС - тоже самое: признайте внутренними врагами и временно приостановите членство. Но, во-первых, все понимают, что это не так легко, а во-вторых, оказывается всё всех устраивает, потому что всё идёт в интересном направлении. Уже давно ведутся разговоры о Среднеевропейском проекте, который географически напоминает почившую давно Австро-Венгрию, с центром в Будапеште с выходом к Чёрному и Адриатическому морям. Не зря тот же Китай неплохо вваливает инвестиции именно в Венгрию (ещё один момент, почему Орбан так вольготно себя чувствует). Будет участвовать ЕС в этом проекте или нет - для нас это не так важно. Просто пока мы думаем, что нужны ЕС как буфер между рф и Европой, Европа рассматривает совсем другой буфер, а мы удивляемся, почему ЕС ничего не может сделать с Орбаном. Да потому что...
    Ну и по инкассаторам. Могут не нравиться слова Зе, но глотать это ни в коем случае нельзя. Ждать выборов обосранными? Уже сейчас ходят слухи о наезде, если не на венгерский OTP Bank, то на прикупленный им наш филиал Райфайзена, на который уже давно зубы точат. А там видно будет.
    #1084557
    ОМ27
    Вчора, 12:24
    #1084557
    ОМ27
    Вчора, 12:24
    Відбувся ще один обмін, який вчора анонсувався - 300 на 300. 
    Вчора, 12:19
    #1084556
    LIS
    Вчора, 12:19
    сахар (#1084553) >>> 
    Чего ждать?
    Ждать нечего, ты опять радуешься очередному фсбешному говну.
    Да выводы очень простые.
    Появиться опять некая левая флешка от ФСБ, где на размытом видео очередной отставной козы барабанщик будет вешать что якобы там везли обналиченые деньги(ага с Райфайзен банка) с помощи стран Запада..
    Такое же вонючее говно как в деле Порошенко подобного же рода флешка в недрах дбр, которую тщательно секретят и страшно боятся ее попадания в руки сторонних экспертов.
    #1084555
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 12:16
    #1084555
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 12:16
    сахар (#1084553) >>> 
    Ты очень ясно дал понять, что ты для себя уже решил. Не надо притворяться.
    Вчора, 12:14
    #1084554
    LIS
    Вчора, 12:14
    io (#1084552) >>> з
    Парадокс 2026
    20а армія світу дає пізди 2й армії світу, а 1а армія світу просить допомоги у 20ій армій світу у війні, яку почала з 16ю армією в світі.
    #1084553
    С
    сахар
    Вчора, 12:11
    #1084553
    С
    сахар
    Вчора, 12:11
    AlexDnepr (#1084550) >>> 
    LIS (#1084551) >>> 
    Я просто предлагаю не делать поспешных выводов на основе медийной шумихи. Серьезный инцидент, который написан явно не на коленке. Кто "бенефициар" еще не понятно. А налоговая служба Венгрии, потому что на ее территории.
    Вчора, 12:04
    #1084552
    io
    Вчора, 12:04
     Украина в ближайшие дни начнет «защищать» от дронов базы США на Ближнем Востоке, — Reuters

    Абсолютно бесполезная, мертвая, очкошная организация под названием НАТО должно исчезнуть как можно быстрее, ебучий стыд просто 
    Вчора, 12:03
    #1084551
    LIS
    Вчора, 12:03
    сахар (#1084549) >>> 
    Да что ты говоришь...
    Т.е. ты предлагаешь доверять торбанавской налоговой службе, которая "не замечает" явной коррупции своего премьера, имеющего миллионные активы и состояние, при доходах на порядок меньше?
    Ты серьезно сейчас?
    И да, деньги везли по стандартному маршруту в стандартном временном отрезке. И не из Украины, а в Украину.
    Австрийские деньги отмывали, серьезно?
    С каким же удовлетворением ты хавпешь любое гавно про Украину.
    Фу на тебя.
    P.S.
    Давняя практика не только в бывших странах соц.лагеря,  а и на Западе , когда подразделения безопасности и инкассации возглавляют в банках отставные старшие офицеры спецслужб.

    #1084550
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 12:01
    #1084550
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 12:01
    сахар (#1084549) >>> 
    Знаешь, за твоим поиском говна у нас, тоже как бы надо меру знать.
    #1084549
    С
    сахар
    Вчора, 11:59
    #1084549
    С
    сахар
    Вчора, 11:59
    sdneprom (#1084548) >>> я бы не спешил с выводами. Кто инициатор еще не известно. И то что СБУ у нас крышует "сомнительные схемы" давно уже не секрет. Будем посмотреть.

    Warning: array_key_exists() expects parameter 2 to be array, string given in /home/www/test.fcdnipro.com/public_html/wp-content/themes/prichal/functions.php on line 959
    #1084548
    S
    sdneprom
    Вчора, 11:45
    #1084548
    S
    sdneprom
    Вчора, 11:45
    Орбан мразь ебаная.  Какой ответ сейчас им будет считаться приемлемым? 
    🇺🇦🇭🇺 Українських консулів не допустили до інкасаторів «Ощадбанку», яких захопили у заручники у Будапешті, Сибіга

    За словами глави МЗС України, угорська не надала жодних пояснень щодо інциденту.
    Ми вимагаємо їхнього негайного звільнення та готуємо наступні дії, зокрема на рівні ЄС.

    🇭🇺🇺🇦 Податкова служба Угорщини підтвердили затримання сімох громадян України. Їх підозрюють у відмиванні грошей

    Там заявили, що дві автівки перевозили готівку і золото. Проти громадян порушили кримінальну справу.
    Вчора, 11:45
    #1084547
    LIS
    Вчора, 11:45
    🇭🇺🇺🇦 Податкова служба Угорщини підтвердили затримання сімох громадян України. Їх підозрюють у відмиванні грошей

    Там заявили, що дві автівки перевозили готівку і золото. Проти громадян порушили кримінальну справу.

    Згідно з заявою Національного податково-митного відомства Угорщини, серед затриманих — нібито колишній генерал українських спецслужб
    Вчора, 11:45
    #1084546
    LIS
    Вчора, 11:45
    Цікавішого не змогли придумати.
    Відмивали австрійські гроші? Вони ж з Австрії їхали.
    #1084545
    А
    Анатолич
    Вчора, 11:30
    #1084545
    А
    Анатолич
    Вчора, 11:30
    Вважаю що арешт грошів Ощадбанка, це куди більший резонанс, де можна розіргувати карту злочинної влади, яка просто тупо по криміналу. Заяву Зеленського завжди можна політично схолодити, наприклад сказати, що трохи зіграли емоції, війна люди гинуть, неясність, а тут тупо блокують кредит, шантажують, нам щоб ремонтувати потрібні гроші і час, а їх блокують. Ну і вибачитись за емоції, сказавши що зовсім не мав на увазі військову агресію. Для Мадяра теоретично буде достатньо. А ось розкрутити вчинок Торбана, вкупі з поїздкобю Сіятро до Москви перед ЄС, тут сам Бог велів
    #1084544
    Perdomanoz
    Вчора, 11:30
    #1084544
    Perdomanoz
    Вчора, 11:30
    Для кого цікаво. Про Іранський і не тільки іранський Курдистан розповідає людина, яка все це об'їздила. Мацарський. 
    Посилання

    Warning: array_key_exists() expects parameter 2 to be array, string given in /home/www/test.fcdnipro.com/public_html/wp-content/themes/prichal/functions.php on line 959
    #1084543
    S
    sdneprom
    Вчора, 11:26
    #1084543
    S
    sdneprom
    Вчора, 11:26
    AlexDnepr (#1084542) >>> да.. Радев, канешна, может наделать делов, если ему удастся сформировать правительство... С его проватными и антиевро взглядами... Окружают, демоны...
    #1084542
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 11:15
    #1084542
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 11:15
    Ах да.
    Сейчас еще будут выборы в Болгарии и там будут у власти тоже черти.
    #1084541
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 11:14
    #1084541
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 11:14
    Не надо ни перед кем извиняться. 
    На Зеленском огромная ответственность, каждое слово имеет значение и все эти выпады про "пузо" и вот то что вчера, это уже просто ту мач.
    #1084540
    МАМ
    Вчора, 11:12
    #1084540
    МАМ
    Вчора, 11:12
    Зєля вже 7 років як в політиці, а  іноді поводе себе як у маслякова на конкурсі "розминка"..  (((
    ІМХО, якщо ще якось можна, то краще вже відіграти взад(  Але так, щоб без бонусів для орбана.. Якщо так не вдастся - то далі краще йому просто жувати орбіт, чим говорити,  при таких питаннях
    #1084539
    Кот с бухлишком
    Вчора, 10:58
    #1084539
    Кот с бухлишком
    Вчора, 10:58
    LIS (#1084538) >>> это не ответ на вопрос))) тут можно выйти и сказать на воре и шапка горит.
    Вчора, 10:56
    #1084538
    LIS
    Вчора, 10:56
    Кот с бухлишком (#1084536) >>> 
    ALEGator82 (#1084537) >>> 
    Тому що явні капості в Європі нам робить тільки одна мадярська товста свиня.
    Тощий підсвинок зі Словаччини, тільки періодично похрюкує.
    #1084537
    ALEGator82
    Вчора, 10:50
    #1084537
    ALEGator82
    Вчора, 10:50
    А с чего все уже решили, что голоса Венгров неопределившихся пойдут именно толстому пидару, а не Мадяру, который защитил этого свинью недобитую? Может надо перед лукашенко извиниться, а то беларусы обидятся? 
    #1084536
    Кот с бухлишком
    Вчора, 10:49
    #1084536
    Кот с бухлишком
    Вчора, 10:49
    Я дико извиняюсь, а где Зеленский сказал, что это именно Орбан или что это Венгр? Я понимаю на кого он намекал, но слова про Венгрию или Орбана не было. 
    #1084535
    С
    сахар
    Вчора, 10:45
    #1084535
    С
    сахар
    Вчора, 10:45
    AlexDnepr (#1084534) >>> та понятно, что его. Так для чего такие люди рядом - подсказать, объяснить, настоять. Иначе такие проебы будут и дальше.
    #1084534
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 10:38
    #1084534
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 10:38
    сахар (#1084533) >>> 
    Эти выпады его личная инициатива, тут вообще вопрос не в этом.
    Про выгорание - да.
    #1084533
    С
    сахар
    Вчора, 10:34
    #1084533
    С
    сахар
    Вчора, 10:34
    AlexDnepr (#1084531) >>> Зели нужно поменять спичрайтера и политтехнолога. Либо найти способ быстро восстанавливать свою психику. Явное выгарание и сваливание в "психологическую яму". Это ни к чему хорошему не приведет.
    Вчора, 10:32
    #1084532
    vem
    Вчора, 10:32
    8 (#1084510) >>> харош)
    #1084531
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 10:28
    #1084531
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 10:28
    LIS (#1084530) >>> 
    Внутри Венгрии фишку того, что Украина "вы же видите, они невменяемые и я всегда это говорил" теперь все легче разыгрывать, мы в этом сами помогаем. Это просто дело техники и уже не важно, что Орбан говорил в наш адрес, потому что весь его треш в рамках политики (хоть и блядской), а не личного хамства и быкования.
    Вчора, 10:22
    #1084530
    LIS
    Вчора, 10:22
    Locki (#1084526) >>> 
    Хоча зрозуміти можна - нндати торбану це поле для маневрів, типу він угорські інтереси захищає....
    #1084529
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 10:12
    #1084529
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 10:12
    Ребята, я всегда за то, чтобы резко отвечать, но это вообще не тот случай.
    Я очень не хочу, чтобы Зеленский за чувством собственного величия не терял здравый смысл. Потому что мы все люди со своими слабостями.
    #1084528
    Locki
    Вчора, 10:09
    #1084528
    Locki
    Вчора, 10:09
    LIS (#1084527) >>> 
    Звичайно з'їхали... Учора читав з онлайн-перекладачем пару угорських сайтів з коментарями - там "політичний" срач у розпалі, на нас усіх собак спустили. Прихильники Мадяра пишуть що у них з'явився шанс за довгі роки щось змінити, а тут такі "палки в колеса" з нашого боку.
    Вчора, 09:57
    #1084527
    LIS
    Вчора, 09:57
    Locki (#1084526) >>> 
    Це вже з глузду з'їхали добряче.
    #1084526
    Locki
    Вчора, 09:55
    #1084526
    Locki
    Вчора, 09:55
    sdneprom (#1084520) >>> 
    Мадьяр (оппозиция) ответил так как должен был ответить, как раз для своего рейтинга. Уверен, что если он выиграет выборы у нас с ним будут распрекрасные отношения. Во всяком случае эти взаимные выпады никто и не вспомнит.  

    "Цього самого дня Мадяр на ще одному заході закликав керівництво Європейського Союзу "розірвати всі відносини з Україною, доки президент Зеленський не пояснить свої слова та не вибачиться перед Угорщиною за свою заяву".

    Це теж для рейтинга?
    #1084525
    Locki
    Вчора, 09:40
    #1084525
    Locki
    Вчора, 09:40
    sdneprom (#1084515) >>> 
    Ти не читаєш те, на що відповідаєш. Ситуація  у Орбана за місяць до виборів програшна. Йому вигідно ЗМІНИТИ ситуацію. Нам вигідно, щоб він програв, тобто щоб ситуація залишилась БЕЗ ЗМІН. Але якогось хєра ми її починаємо змінювати, тобто "грати" Орбана так, що аж його конкурент почав на нас тиснути.

    Стосовно рейтингу - там 20% не визначилось до сих пір, ніхто не буде зараз кожні 2  дні рахувати щось. Потрібно почекати. Все практично на фінішній прямій.

    Стосовно  усіх твоїх емоцій та "праведного" гніву, - Зеленський не зміг втриматись і почекати місяць? Ось так йому потрібно прямо зараз показати усьому світу "правду"? Нехай Орбан програє і кажи що завгодно. Але ні - ми ж такі нестримні та потужні...

    Warning: array_key_exists() expects parameter 2 to be array, string given in /home/www/test.fcdnipro.com/public_html/wp-content/themes/prichal/functions.php on line 959
    #1084524
    S
    sdneprom
    Вчора, 09:37
    #1084524
    S
    sdneprom
    Вчора, 09:37
    LIS (#1084521) >>> да. Стопудово. Что американський пидор, что венгерский все хотят на нашем горбу въехать в свои выборы. За наш счёт. Если нас не станет при этом - да и похуй. Главное выборы. Один угрожает наезжает - отдайте всё, у вас карт нет и так далее, и второй - силой заставим (силой оно, блядь, заставит, силач бля)... Те хер им. Прогнешься разок и трындец. Схавают. И будет сказочке конец. 
    Вчора, 09:31
    #1084523
    LIS
    Вчора, 09:31
    Підари блять. В Нікополі розбили залізничний вокзал.

    #1084522
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 09:30
    #1084522
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 09:30
    sdneprom (#1084520) >>> 
    Нет никакой уверенности, что Мадяр победит, потому что там очень специфическая система выборов сделанная под Орбана. Все очень на тоненького несмотря на опросы.
    Вчора, 09:28
    #1084521
    LIS
    Вчора, 09:28
    Але раз так, то до виборів нам ніззя ніяк запускати НП "Дружба".
    😐Угорщина зупинить транзит важливих для України постачань, доки не буде запущено «Дружбу», — Орбан

    Warning: array_key_exists() expects parameter 2 to be array, string given in /home/www/test.fcdnipro.com/public_html/wp-content/themes/prichal/functions.php on line 959
    #1084520
    S
    sdneprom
    Вчора, 09:27
    #1084520
    S
    sdneprom
    Вчора, 09:27
    AlexDnepr (#1084516) >>> орбан - президент страны, которая изначально рассчитывала на наше поражение и отжим закарпатья. Он делает всё что в его силах, чтобы мы проиграли эту войну, причём совсем, чтобы нас не стало. Делает открыто, откровенно. Теперь он угрожает силой нас (и соответственно нашего президента) заставить восстановить прокачку нефти. Теперь оно ещё и спиздило людей и деньги... Думаю что не ответить было нельзя. Игнор именно сейчас как раз сыграл бы на руку орбану. Как по мне смысл был. В любом случае хуже не будет доя наших с ним отношений - некуда уже) 
    Мадьяр (оппозиция) ответил так как должен был ответить, как раз для своего рейтинга. Уверен, что если он выиграет выборы у нас с ним будут распрекрасные отношения. Во всяком случае эти взаимные выпады никто и не вспомнит. 
    Вчора, 09:22
    #1084519
    LIS
    Вчора, 09:22
    GAOdp (#1084518) >>> 
    Ну не знаю, як тут баш на баш.
    Тут би офіційним шляхом обмазати торбана в пограбуванні, тероризмі і викраденні людей.
    Проблема в тому що наші через край толерантні європейські партнери до виборів не хочуть з торбаном входити в клінч....
    #1084518
    GAOdp
    Вчора, 09:15
    #1084518
    GAOdp
    Вчора, 09:15
    LIS (#1084517) >>> 
    ну так а у нас на Закарпатті немає угорців? баш на баш?
    Вчора, 09:05
    #1084517
    LIS
    Вчора, 09:05
    Поки не розумію, нафіга вони цирк з інкасаторами зробили?
    Хочуть розіграти театр "Україна отримує "чорний" нал з Брюселя, грабують торбанівщину"?
    #1084516
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 09:03
    #1084516
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 09:03
    sdneprom (#1084515) >>> 
    Мне кажется его изначально надо максимально публично игнорить. Пусть МЗС с Сиярто воюет.
    Я просто не совсем понимаю, что нам дают эти публичные пацанские перепалки. 
    Если что, я за любой срач, если в нем есть смысл.

    Warning: array_key_exists() expects parameter 2 to be array, string given in /home/www/test.fcdnipro.com/public_html/wp-content/themes/prichal/functions.php on line 959
    #1084515
    S
    sdneprom
    Вчора, 08:57
    #1084515
    S
    sdneprom
    Вчора, 08:57
    Locki (#1084493) >>> пока я не увидел роста рейтинга орбана. Ни просто роста, ни, тем более, в причинно-следственной связи с высказыванием Зеленского. Это первое. Второе. То есть то что эта жирная свинья во время войны, нашей войны с ватой, причём очень тяжелой для нас войны позволила себе угрожать СИЛОЙ (это ни что иное как угроза суверенитету страны. Это армию развернуть? Напасть на Закарпаття?) заставить Украину что-то сделать это НОРМ? А ответ Зе, причём по сравнению с орбаном гораздо более нейтральный и менее радикальный это фу? Та пошел орбан на хуй. Оно и так уже напздело вагин с тележкой и на Украину, и на руководство, и на людец наших. И еще решил карту с пленными разыграть - ну, не пидор? Правильно ответил... Было бы неплохо ещё их вражеское - а оно откровенно вражеское - посольство нахуй выслать. За финт с пленными... 
    ["https:\/\/nypost.com\/2026\/03\/05\/media\/trump-kicks-tucker-carlson-out-of-maga-movement-after-talkers-iran-war-criticism-lost-his-way\/","

    ","https:\/\/nypost.com\/2026\/03\/05\/media\/trump-kicks-tucker-carlson-out-of-maga-movement-after-talkers-iran-war-criticism-lost-his-way\/<\/p>","https","\/2026\/03\/05\/media\/trump-kicks-tucker-carlson-out-of-maga-movement-after-talkers-iran-war-criticism-lost-his-way\/<\/p>"]

    Вчора, 08:39
    #1084514
    LIS
    Вчора, 08:39
    Все якось по болотному, таке враження що  у друга владіміра вчився
    Вякнув поперек - і вже гівном став Танкер.
    Цікаве тепер, що Такер же не змовчить і в який табір для депортованих його запхнуть, там де крокодили по периметру?
    Трамп исключил Такера Карлсона из МАГА-движения.
    Карлсон раскритиковал атаку на Иран, назвав ее отвратительным злом. Трамп в ответ заявил, что Такер не достоин быть в МАГА, потому, что он недостаточно умен, чтобы понимать его гениальную политику. 
    https://nypost.com/2026/03/05/media/trump-kicks-tucker-carlson-out-of-maga-movement-after-talkers-iran-war-criticism-lost-his-way/
    Вчора, 08:27
    #1084513
    LIS
    Вчора, 08:27
    Соверен (#1084511) >>> 
    Кривий переклад через гуглтранслейт однієї з версій хуйла, чого воно поперлося в Україну.
    Що ти з нього хочешь,ьякзо оточив себе ідіотами з випученими очицями(глава ФБР разом з більшістю радників) та любителями хуйла по типу Ді Джей Діванса, чи Габард (нацрозвідка) чи Ноєм(нацбезпека),  які не взмозі надати  адекватне пояснення діям. 
    Ноєм доречі вчора у відставку відправили, з-за  провальних дій міграційної служби.
    Перша відставка у трумпона.
    Вчора, 08:21
    #1084512
    LIS
    Вчора, 08:21
    8 (#1084510) >>> 
    Що так?
    Десь йобнуло тебе?
    Всьо так хуйово, що прям посеред дороги обісрався?

    #1084511
    Соверен
    Вчора, 08:20
    #1084511
    Соверен
    Вчора, 08:20
    Десь я вже таке чув...
    ⚡️У нас не було вибору, Іран збирався напасти на нас, якби ми не напали на них, тому що вони божевільні, — Трамп

    Вони що по одній методічці читають?
    Вчора, 08:07
    #1084510
    8
    Вчора, 08:07
    Вчора, 07:44
    #1084509
    LIS
    Вчора, 07:44
    С той же НПС какие-то игры.
    Ну привезите на развалины.
    Орите во все СМИ что дайте оборудование, денег и венгерских рабочих для восстановления.
    Восстановите, обвести точку не он-лайн камерами и после торжественного запуска опять киньте кацапам координаты как позицию ЗРК или отрк.
    И так регулярно не будет поставок по на "дружба"
    Пусть прилетит опять
    А зачем подыгрывать торбанам и Ко в игру "злобная Украина все скрывает' я не понимаю. Да ещё и прилетать военных, что когда не дают по вине тобановщины что-то, я их направлю....
    Зачем говорить о том, чего не сделаешь, а самое главное делать не стоит.
    Вчора, 07:34
    #1084508
    LIS
    Вчора, 07:34
    AlexDnepr (#1084490) >>> 
    Я вообще его, Зе, не понимаю.
    За 6 лет так сложно выучить, что некорых вещей вообще не стоит делать, в первую очередь в публичной плоскости.
    [" https:\/\/youtu.be\/oljyjzJRnr0?si=LnuBosekl5HmzTFr"," ","https:\/\/youtu.be\/oljyjzJRnr0?si=LnuBosekl5HmzTFr<\/p>","https","\/oljyjzJRnr0?si=LnuBosekl5HmzTFr<\/p>"]
    Вчора, 05:41
    #1084507
    LIS
    Вчора, 05:41
    І знов багато членів ЄС висловились проти швидкого, спочатку прийняти а потім виконати умови, прийняття України...
    Ну да, чого б це вони так "дивно" діяли, з одного боку кажучи, що це дасть буст ВВП ЄС, а іншого "туплять"..
    Читати далі
    Вчора, 05:12
    #1084504
    LIS
    Вчора, 05:12
    LIS (#1084502) >>> 
    Ну а скоріш за все - в США починається передвиборна гонка.
    Плказулна набожність, що насправді свідчить про її повну відсутність.
    Крім того про початок передвиборної гонки може свідчити така, не приємна для нас, ситуація, як зникнення з 01 березня 2026 року з бюджетів ряду штатів(де таке було донедавна) окремих статей фінансування на лікування і реабілітацію наших воїнів, типу "все тільки для інтересів Америки"....
    Вчора, 04:39
    #1084503
    LIS
    Вчора, 04:39
    Соверен (#1084500) >>> 
    Це вже державний бандитизм.
    Будуть через пропозицію  надання угорського громадянства вибивати свідчення контрабанди валюти.
    Не здивуюся появи постановочного відео, що там ще лямів 200 не облікова них грошей "було"
    Вчора, 04:35
    #1084502
    LIS
    Вчора, 04:35
    Соверен (#1084497) >>> 
    "Болотний дуже Анкооіджа"
    За Миколу ІІ теж так молилися...
    Або раджа з "Золотої антилопи" - теж все золоте подобалося та колективні молебні на себе любого, золото його і зжерло.
    #1084501
    ОМ27
    Вчора, 02:04
    #1084501
    ОМ27
    Вчора, 02:04
    Соверен (#1084480) >>> Скільки було відкладень матчів через погоду на КЧС-25? На ЧС-26 буде не менше. 
    io (#1084484) >>> Це добре. Ми суб'єкти, а не об'єкти. 
    GAOdp (#1084491) >>> В угорської опозиції вибори. Є реальний шанс прийти до влади. Звісно вони щось мінімізують, щось поляризують. Прихід до влади нинішньої угорської опозиції - однозначний плюс для ЄС і особливо для України. Петер Мадяр сказав саме те, щоб бути в тренді, сподобатися угорському виборцю. І це правильно. 
     Locki (#1084493) >>> Згоден. Нашому краще було мовчати. Робити можна що завгодно. Але краще мовчати. Кожна відповідь Орбану - це плюс до його рейтингу. Типу хотів краще, але насправді зробив гірше(
    Днепровец (#1084495) >>> Звісно, що в теорії. Але якщо рейтинг Орбана -20%. Логічно, що не треба чипати, нехай такий і залишиться. Ось якшо б був +20%, то треба було б провокувати)
    Соверен (#1084500) >>> Це серйозно. Якщо правда, то гірше тільки Орбану. 
    ПиСи. Вибачте, що все в одному повідомленні. 
    #1084500
    Соверен
    Вчора, 00:57
    #1084500
    Соверен
    Вчора, 00:57
    Ебануться...
    Угорська влада захопила в заручники сімох громадян України – голова МЗС Сибіга
    Читати далі
    #1084499
    Днепровец
    Позавчора, 23:25
    #1084499
    Днепровец
    Позавчора, 23:25
    Locki (#1084498) >>> 
    Я погоджуюся. 
    Але ті слова особа, яка не цікавиться темою, може інтерпретувати як даність, а не гіпотетичний розвиток подій.
    #1084498
    Locki
    Позавчора, 23:22
    #1084498
    Locki
    Позавчора, 23:22
    Днепровец (#1084495) >>> 
    Я просто не сприймаю як норму такі дії в будь-якому випадку - ми "пилимо гілку", на якій знаходимось.
    Нам просто було потрібно сидіти мовчки "на березі" та чекати, коли політичний "труп" Орбана винесе течія.
    Але ми даємо можливість звинуватити нас у тому, що намагаємось впливати на вибори в Угорщині. Це дурість.
    ["https:\/\/t.me\/KozakChornobay\/127186","

    ","https:\/\/t.me\/KozakChornobay\/127186<\/p><\/body>","https","\/KozakChornobay\/127186<\/p><\/body>"]

    #1084497
    Соверен
    Позавчора, 23:19
    #1084497
    Соверен
    Позавчора, 23:19
    Вечірній ебанаріум
    https://t.me/KozakChornobay/127186
    #1084496
    С
    Серж-57
    Позавчора, 23:11
    #1084496
    С
    Серж-57
    Позавчора, 23:11
    Нашому Бубочці не ту бумажку підсунули. А можете то був експромт на
    рівні Ліги сміху, але не пройшов.
    #1084495
    Днепровец
    Позавчора, 23:11
    #1084495
    Днепровец
    Позавчора, 23:11
    Locki (#1084493) >>> 
    "У підсумку - рейтинг Орбана росте, його електорат "електризується" перед виборами, все знов там на тоненького"

    Тільки треба зазначити, що це в теорії, тобто висновок як логічне продовження думки, а не факт, що відбувся.
    Можливо, так і буде за тиждень-два, але фактично на сьогоднішній день поки що немає індикаторів, щоб судити, що "рейтинг Орбана росте".
    #1084494
    Lexa
    Позавчора, 23:01
    #1084494
    Lexa
    Позавчора, 23:01
    Locki (#1084493) >>> 
    Одним словом - відбувається відвертий довбоєбізм.
    #1084493
    Locki
    Позавчора, 22:59
    #1084493
    Locki
    Позавчора, 22:59
    GAOdp (#1084491) >>> 
    Кожен грає "свою гру". В Угорщині на початку лютого Орбан попав в "ідеальний шторм" та почав "тонути" - рейтинг падає, його дії власний електорат вже не "чіпляють", вся Європа від нього мріє здихатися. І тут ми починаємо його виводити "на поверхню" - спочатку перекриттям "дружби" - Орбан починає разом з Фіцо тиск... ми, замість того, щоб просто довести пошкодження та технічні проблеми, допустивши європейських експертів та показавши все наочно - нікого не пускаємо, росповсюджуємо інфу що датчики всередині нафтопроводу пошкоджені... навіщо? зараз! ...було просто потрібно почекати до квітня, дочекатися програшу цього покидька на виборах і все. Тепер наш президент наробив галасу і створив ситуацію, що вже лідер опозиції угорців під внутрішнім тиском, що він підігрує Україні і шкодить Угорщині... як результат - ця заява про Зеленського.
    У підсумку - рейтинг Орбана росте, його електорат "електризується" перед виборами, все знов там на тоненького.
    Нахєра це нам було робити? - незрозуміло... Якщо Орбан виграє вибори, то це для нас буде дуже погано.
    #1084492
    K
    kossstil909090
    Позавчора, 22:44
    #1084492
    K
    kossstil909090
    Позавчора, 22:44
    GAOdp (#1084491) >>> хрипатое реально берега путает
    #1084491
    GAOdp
    Позавчора, 22:29
    #1084491
    GAOdp
    Позавчора, 22:29
    AlexDnepr (#1084490) >>> 
    Лідер угорської опозиції розкритикував заяву Зеленського стосовно Орбана !
    Сьогодні президент України висловив сподівання, що Орбан не буде блокувати кредит ЄС в €90 млрд.
    "Інакше дамо адресу цієї особи нашим Збройним силам, нашим хлопцям. Нехай вони дзвонять і з ним спілкуються своєю мовою", - сказав Зеленський..
    Петер Мадяр, очільник угорської опозиційної партії "Тиса", відреагував на цю заяву :
    "Жоден лідер іноземної держави не може нікому погрожувати, жодному угорцю. Ні уряду Орбана, що йде у відставку, ні майбутньому уряду "Тиси".. Тож я закликаю президента України прояснити свої слова, і якщо він справді це сказав, відкликати їх.."
    Я так розумію, уже пофіг, хто виграє вибори ...
    #1084490
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 22:04
    #1084490
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 22:04
    Если честно, начинаю переживать за Зеленского.
    Я конечно понимаю, что Орбан черт, но последнее в их адрес уже полный треш и лишь помогает Орбану демонизировать нас.
    ["https:\/\/t.me\/yigal_levin\/93942?single","

    ","https:\/\/t.me\/yigal_levin\/93942?single<\/p><\/body>","https","\/yigal_levin\/93942?single<\/p><\/body>"]

    #1084489
    Соверен
    Позавчора, 20:47
    #1084489
    Соверен
    Позавчора, 20:47
    Відео як корито збили....
    https://t.me/yigal_levin/93942?single
    #1084488
    M
    Max31
    Позавчора, 20:38
    #1084488
    M
    Max31
    Позавчора, 20:38
    взагалі то буде прикольно звучати....дайте нам "петріот" в обмін на купу "пісюнов"...))) (для тих хто розуміе назву))))
    Позавчора, 20:24
    #1084487
    LIS
    Позавчора, 20:24
    Max31 (#1084485) >>> 
    Ти хочеш, щоб трумпон зовсім на гівно зійшов.
    В нього і так чергова єбаніна- тайм,"нєту карт", "терміново повинен підписувати угоду" і т.д. Кортше, рижой пердун знов два дні, після візиту Мерца, не приймав пігулки.

    #1084486
    Соверен
    Позавчора, 20:19
    #1084486
    Соверен
    Позавчора, 20:19
    io (#1084484) >>>
    #1084485
    M
    Max31
    Позавчора, 19:55
    #1084485
    M
    Max31
    Позавчора, 19:55
    io (#1084484) >>> соглашение о долевом участии в разработке редкоземов в иране и доля в нефти))))
    Позавчора, 19:46
    #1084484
    io
    Позавчора, 19:46
    Украина получила запрос от США о помощи. Я поручил предоставить необходимые средства и обеспечить присутствие украинских специалистов, которые могут гарантировать необходимую безопасность — Зеленский

    Было бы прекрасно получить что то взамен, а не просто так помогать. Ну посмотрим 
    #1084483
    M
    MaxD
    Позавчора, 19:12
    #1084483
    M
    MaxD
    Позавчора, 19:12
    Соверен (#1084480) >>> 
    Гм.... Перед чемпионатом мира в сша 1994 организаторы пришли в фифа с предложением сделать 4 тайма вместо двух. Ибо куда-то надо вставить рекламу... а иначе трансляторам неинтересно.  Были посланы нахер чему сильно удивились.
    У нас тогда эта новость подавалась чуть ли не как анекдот....  а оно теперь вон как....
    #1084482
    Perdomanoz
    Позавчора, 18:55
    #1084482
    Perdomanoz
    Позавчора, 18:55
    Соверен (#1084480) >>> 
    А чим це інше в порівнянні з ЧС 1994. Водопій там також був. 
    #1084481
    Perdomanoz
    Позавчора, 18:49
    #1084481
    Perdomanoz
    Позавчора, 18:49
    Підори розвалюють Херсон, як свого часу Харків зі всього.
    І це не про електрику.
    Посилання

    #1084480
    Соверен
    Позавчора, 18:01
    #1084480
    Соверен
    Позавчора, 18:01
    ‼️ FIFA змінює формат ЧС-2026  
    ⌛️Під час кожного матчу чемпіонату світу-2026 у футболі буде дві трьоххвилинні «перерви на гідратацію» — незалежно від погоди чи температури.  
    📺 Транслятори зможуть показувати рекламу в ці паузи, як під час тайм-аутів у баскетболі чи американському футболі.  
    ▶️ Фактично два тайми перетворюються на чотири «чверті».  
    Загалом турнір матиме понад 10 годин примусових пауз у грі.  
    🔄 Це — найбільша зміна у структурі футболу за останні десятиліття.
    🔗 The Athletic
    Позавчора, 16:40
    #1084479
    LIS
    Позавчора, 16:40
    Судячи з агресивної реакції торбана, сьогоднішня заява Зеленського, що на ремонт нафтопроводної інфраструктури треба півтора місяці, була пострілом в голову торбана, він ніхуя не зможе відновити поставки кацапської жижі до виборів.
    #1084478
    МАМ
    Позавчора, 16:22
    #1084478
    МАМ
    Позавчора, 16:22
    Lexa (#1084476) >>> 
    та яка різниця? Все рівно несенитниця,яка ніколи небуде перетворена до життя.  І виключно  через бажання казати то, що хоче чути руда мавпа
    #1084477
    Lexa
    Позавчора, 16:22
    #1084477
    Lexa
    Позавчора, 16:22
    2005-й рік: секта Корчинського в кооперації з Вітренко проводить мітинг проти НАТО на майдані в Києві ↓

    Читати далі
    #1084476
    Lexa
    Позавчора, 16:16
    #1084476
    Lexa
    Позавчора, 16:16
    МАМ (#1084475) >>> 
    За території, тобто зміну територіального устрою України, мова не йде. Мова йде про відведення військ з якихось певних рубежів, на якісь інші певні рубежі - це все.
    #1084475
    МАМ
    Позавчора, 16:12
    #1084475
    МАМ
    Позавчора, 16:12
    Lexa (#1084473) >>> 
    Розмови за рєфєрєндум по территоріям , така ж несенитниця, як і керування переговорною групою підорів Мединським. І те, і те, робиться виключно для окозамилювання щоб догодити трампу та його шоблі. ІМХО
    ["https:\/\/t.me\/nevzorovtv\/32378","

    ","https:\/\/t.me\/nevzorovtv\/32378<\/p><\/body>","https","\/nevzorovtv\/32378<\/p><\/body>"]

    #1084474
    Соверен
    Позавчора, 15:45
    #1084474
    Соверен
    Позавчора, 15:45
    Прикольно 👍
    https://t.me/nevzorovtv/32378
    #1084473
    Lexa
    Позавчора, 15:20
    #1084473
    Lexa
    Позавчора, 15:20
    AlexDnepr (#1084452) >>> 
    А я не дуже розумію, про що має бути той "рехверендум". Про відведення військ? Бо йдеться саме про це: відведення (або не відведення) військ з певних територій. З яких пір такі питання вирішуються на референдумах? А завтра будемо в Дії голосувати, куди який полк переставити?
    #1084472
    M
    MaxD
    Позавчора, 14:45
    #1084472
    M
    MaxD
    Позавчора, 14:45
    LIS (#1084470) >>> 
    Разница по-моему есть только в игре Civilizatoin.   Другой никакой не вижу. Ты видишь -я задал вопрос-в чем она? (примеры я привел)

    #1084471
    Perdomanoz
    Позавчора, 14:45
    #1084471
    Perdomanoz
    Позавчора, 14:45
    Це відома стара фанатська пісенька, в якій фігурують німецькі літаки, а в приспіві англійські повітряні сили їх збивають. Фанати Сток сіті поміняли німецькі на російські, а англійські ВПС на Талаверова) 
    Посилання
    Позавчора, 14:38
    #1084470
    LIS
    Позавчора, 14:38
    MaxD (#1084469) >>> 
    То что я вижу в публикациях.
    трумпуша с хуйлушей хотят впарить соглашение о перемирии с краткосрочными гарантиями безопасности.
    Как минимум, хуйлуша не хочет подписывать бессрочное мирное соглашение с бессрочными гарантиями безопасности.
    Надеюсь ты понимаешь юридическую разницу между соглашением о перемирии и бессрочным мирным соглашением.

    #1084469
    M
    MaxD
    Позавчора, 14:29
    #1084469
    M
    MaxD
    Позавчора, 14:29
    LIS (#1084450) >>> 
    Расшифруй про вечный мир.... Просто интересно.... Например:
    -Унас с рашей до 2013 был вечный мир. И куча всяких договоров про сотрудничество границы дружбу ит.д....
    -В 1941 у Германии с совком был договор про мир ненападение сотрудничество ит.д.
    или
    -у совка (ращи) с Японией 80 лет перемирие
    -у Северной Кореи с южной 70 лет перемирие....   
    Таким образом-очень бы хотелось понять разницу с точки зрения того кто ее видит....
    Позавчора, 14:28
    #1084468
    LIS
    Позавчора, 14:28
    Все "приємніше" новини і "приємніше"
    Швеція радить громадянам зберігати готівку на випадок війни чи кризи, заявив центральний банк Швеції.
    Уряд вже надіслав у кожен дім брошуру, в якій, серед іншого, повідомляється скільки питної води слід зберігати та як шведи можуть отримати доступ до новин під час відключення електроенергії.
    Рекомендації є останніми зусиллями шведської влади щодо підготовки суспільства до наслідків війни або кібератаки на тлі посилення загроз з боку РФ та, меншою мірою, Ірану.
    Позавчора, 14:26
    #1084467
    LIS
    Позавчора, 14:26
    Nicon (#1084466) >>> 
    Ну учитывя многочисленные видео с болот, как ракеты от панцыря влетают регулярно в дома, ИМХО, все таки там каличная система в первую очередь.
    #1084466
    Nicon
    Позавчора, 14:23
    #1084466
    Nicon
    Позавчора, 14:23
    LIS (#1084462) >>> так еще же дело в прокладке ))
    Позавчора, 14:15
    #1084464
    LIS
    Позавчора, 14:15
    LIS (#1084461) >>> 
    Є надія ще на 300 людей на завтра.

    Позавчора, 14:01
    #1084463
    LIS
    Позавчора, 14:01
    Позавчора, 13:47
    #1084461
    LIS
    Позавчора, 13:47
    Состоялся обмен.
    200 наших дома
    #1084460
    mastervovik
    Позавчора, 13:44
    #1084460
    mastervovik
    Позавчора, 13:44
    LIS (#1084453) >>> 
    Соверен (#1084454) >>> 
    Де я говорю что все равно захватят, все равно сдамо?
    Я о том, что если не сдамо - знач так надо, бусифицирую -знач так надо, здамо - теж зач так треба, все.
    #1084459
    mastervovik
    Позавчора, 13:42
    #1084459
    mastervovik
    Позавчора, 13:42
    AlexDnepr (#1084452) >>> Ну так я это и пытаюсь донести, лис инверсия лехи и оба пытаются дать оценку ни хуя не зная.

    #1084457
    С
    сахар
    Позавчора, 13:37
    #1084457
    С
    сахар
    Позавчора, 13:37
    AlexDnepr (#1084452) >>> сомневаюсь, что наше военно-политическое руководство знает полную картину. Как и соседнее. Бо дальше штаба оно не бывает. И военных с передка не слышет.
    Позавчора, 13:30
    #1084456
    LIS
    Позавчора, 13:30
    🔥Олександрія отримала технічну поразку в матчі з Оболонню

    Також Олександрія має заплатити штраф у 150 тисяч гривень, а також компенсувати Оболоні витрати на переїзд і компенсувати витрати офіційним особам та транслятору зустрічі повідомляє УАФ.

    Позавчора, 13:22
    #1084455
    LIS
    Позавчора, 13:22
    AlexDnepr (#1084452) >>> 
    Вот согласен полностью
    #1084454
    Соверен
    Позавчора, 13:21
    #1084454
    Соверен
    Позавчора, 13:21
    mastervovik (#1084449) >>> 
    mastervovik (#1084451) >>> Знаеш, я коли читаю цю хуету вже тошно становиться.
    Тобто якась людина у формі тобі в таксі почав розповідати, що все хуево і все здаємо.
    Ну так звичайно ... Ті військові, які військові у них в останній час (десь 6-8 місяців) взагалі ніякої інформації не витягнеш. Ось нам привезли на ремонт три машини з нуля ... і хер щось запитаєш. Відразу йдуть у мовчанку. "Все нормально, тримаємось ні хто нічого здавати не буде. Є успіхи". ВСЕ! І це люди, яких знаєш жоден рік. У листуванні з друзями та родичами та сама історія. "Всі норм." А тут у таксі все розповів, зраденьку розігнав незнайомій людині і поїхав далі. Щоби що? І яка мета мирняку таке втирати від військового з нуля? Якби все було так просто, то вже все захопили б вже давно.
    Позавчора, 13:18
    #1084453
    LIS
    Позавчора, 13:18
    mastervovik (#1084451) >>> 
    Заебало регулярное "а все равно захватят через...., военный сказал"
    Киев за три дня уже четвертый год берут.
    Всех заебала эта война.
    Но это регулярное "все равно захватят через...." ни в какие рамки не лезет.

    #1084452
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 13:16
    #1084452
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 13:16
    mastervovik (#1084451) >>> 
    На самом деле все это "поговорил с военным..." это такая же спекуляция.
    Потому что отдельный военный, даже группа военных, не могут знать всей общей картины. Ее знает только военно-ПОЛИТИЧЕСКОЕ руководство. И именно оно должно принимать в итоге такие решения. А не "военные" как некий отдельный субъект (которого на самом деле нет и не должно быть в демократическом государстве).
    Поэтому все эти мантры от Зеленксого про "референдум" это конечно звучит красиво, но в реальности - хуйня полная.
    #1084451
    mastervovik
    Позавчора, 12:55
    #1084451
    mastervovik
    Позавчора, 12:55
    LIS (#1084450) >>> Заебал, сколько можно говорить что я ни хуя с дивана не предлагал, не предлагаю и предлагать не буду. Я готов и приму любое решение от лиц принимающих решения. И прогнозов не даю, просто подзаебует читать или все пропало или хуйлу пизда ни хуя нельзя сдавать. Не на причале этому давать оценку это уж точно! оценку любому решению могут дать только военные, я имею ввиду реальные военные, кто реально воюет, а не военным и политическим экспертам и политикам различного рвзлива.
    Позавчора, 12:30
    #1084450
    LIS
    Позавчора, 12:30
    mastervovik (#1084449) >>> 
    Если бы да кабы....
    Что ты хочешь сказать?
    На столе нет предложения о вечном мире в обмен на Донбасс(это до Павлика кстати)
    А есть предложение на перемирие, чтоб кацапы дух могли перевести....
    Т.е. твое прямое предложение, чтоб пидоры были под Днепром не через два года,  а уже этой осенью?
    И да не захватят ни до конца года, ни через два года.
    #1084449
    mastervovik
    Позавчора, 12:15
    #1084449
    mastervovik
    Позавчора, 12:15
    Для пердеманоз, о прогнозах военных:
    Сегодня как обычно опять вез военного, силы спец операций с 14 года, вчера их вывели с Крама, теперь будут дислоцироватся в Днепре. С начала думали на Павлик илит Запор, но это уже не полноценный тыл, логистика под огневым контролем пидоров. Сказал тоже, что и все... Пока не заберет вю донецкую не успокоится, захватят до конца года. Верней сказал, что даже захватывать ни кто не будет, мы там сидим крепко, но они просто это все обойдут, логистику перережут полностью а там дело времени. Де юре оно може будет наше иеще и 2 года, но по факту уже будет потеряно, до конца этого  года.
    И это не мои прогнозы, я просто передаю то что слышу от военных.
    Да, еще сказал, что он бы и за Запор переживает, как бы там не обошли раньше даже чем краматорскую агломерацию...
    #1084448
    Соверен
    Позавчора, 12:09
    #1084448
    Соверен
    Позавчора, 12:09
    Оце правильно...
    Україна готова обміняти дрони-перехоплювачі на ракети для Patriot, — Зеленський про допомогу країнам Близького Сходу.

    Причому 1 до 1 🤣
    Позавчора, 11:29
    #1084446
    LIS
    Позавчора, 11:29
    Соверен (#1084445) >>> 
    https://t.me/tgp_news/101310

    🇦🇿 Вчора Алієв відвідав посольство Ірану та виразив співчуття щодо смерті Хаменеї та цивільних жертв.

    🇮🇷 Сьогодні Іран вдарив дронами по Азербайджану.

    Іронія.
    #1084445
    Соверен
    Позавчора, 10:29
    #1084445
    Соверен
    Позавчора, 10:29
    https://t.me/operativnoZSU/205445
    ‼️ Іранський БПЛА атакував Азербайджан
    Метастази розповзаються....
    #1084444
    Соверен
    Позавчора, 10:12
    #1084444
    Соверен
    Позавчора, 10:12
    Вчора ЗСУ вдарили по скупченнях живої сили противника в околицях Березового на Дніпропетровщині та біля Покровська Донецької області, — Генштаб
    Також підрозділи Сил оборони України уразили:
    — склад зберігання боєприпасів поблизу Нижньої Кринки;
    — матеріально-технічні засоби неподалік Чистякового на тимчасово окупованій Донеччині;
    — наземний ретранслятор пункту управління ударними БпЛА типу Герань/Гербера в районі Чорноморського в Криму.
    Втрати ворога та масштаби збитків уточнюються.
    ["https:\/\/t.me\/tgp_news\/101296","

    ","https:\/\/t.me\/tgp_news\/101296<\/p><\/body>","https","\/tgp_news\/101296<\/p><\/body>"]

    #1084443
    Соверен
    Позавчора, 10:12
    #1084443
    Соверен
    Позавчора, 10:12
    А це демократія чи вже ні?
    https://t.me/tgp_news/101296
    Позавчора, 09:57
    #1084442
    LIS
    Позавчора, 09:57
    Це зветься "дождалася сучка помічав"
    🇬🇧🇨🇾 «Shahed», який 2 березня атакував базу на Кіпрі, був запущений не з Ірану, — Міноборони Британії

    Це той який з написом "герань-2" був....
    ["https:\/\/t.me\/operativnoZSU\/","
    ","https:\/\/t.me\/operativnoZSU\/<\/span><\/p>","https","\/operativnoZSU\/<\/span><\/p>"]
    Позавчора, 08:47
    #1084441
    LIS
    Позавчора, 08:47
    Починається цікаве.
    Спромогнеться трумпон на кидок загальнодержавного масштабу, прикриваючись наприклад війною з Іраном, чи таки почне повертати імпортерам "незаконні тарифи".
    Суд наказав адміністрації Трампа почати повертати імпортерам понад 130 мільярдів доларів, зібраних у вигляді глобальних тарифів, які Верховний суд минулого місяця визнав недійсними, — WSJ

    https://t.me/operativnoZSU/
    04.03.2026 22:28
    #1084440
    LIS
    04.03.2026 22:28
    Анатолий Викторович (#1084438) >>> 
    А нижче мені казали кілька годин тому, що нічого не буде....
    #1084439
    Соверен
    04.03.2026 22:20
    #1084439
    Соверен
    04.03.2026 22:20
    #1084438
    А
    Анатолий Викторович
    04.03.2026 21:50
    #1084438
    А
    Анатолий Викторович
    04.03.2026 21:50
    Курды поперли на  Иран.
    04.03.2026 20:10
    #1084437
    8
    04.03.2026 20:10
    Панча (#1084436) >>> нема там промпта. там пук1 и пук2
    #1084436
    Панча
    04.03.2026 18:08
    #1084436
    Панча
    04.03.2026 18:08
    Кот с бухлишком (#1084434) >>> а промпт какой?
    нашел на телеграм помойке упоминание про трампа- репостни на причал ?
    #1084435
    Suzuki
    04.03.2026 17:57
    #1084435
    Suzuki
    04.03.2026 17:57
    Нападниця збірної України та Селтік Сіті Ніколь Козлова отримала важку травму.Як з'ясувалося пізніше, у футболістки розрив хрестоподібних зв'язок коліна. При цьому, зазначимо, що це її друга така травма, раніше Козлова травмувала коліно 2019 року.
Присутні 20 користувачів та 54 гостей:
=pilgrimage=, ALEGator82, AlexDnepr, Andrej22, andrew, Dimas, Днепровец, HUNTER, kossstil909090, Lexa, mikle, nedved, Nicon, Proximys, io, Suzuki, SWSheva, t.l.a.1900, Соверен, Остап Задунайский
Турнірна таблиця
Команда І О Ф
1
Шахтар
19 44
2
ЛНЗ
18 38
3
Полісся
18 36
4
Динамо
18 32
Стати патроном
Акаунт прив'язан | Інструкція