Причал
Кількість записів:
Cторінки:
    #1088126
    С
    сахар
    Сьогодні, 12:17
    #1088126
    С
    сахар
    Сьогодні, 12:17
    AlexDnepr (#1088125) >>> так Трамп и есть бревномет. Он это и не скрывает. И те, кто думает, что если придет кто-то другой на его место от респов, что-то изменится, очень сильно ошибается. 
    Я все больше склоняюсь к той мысли (не своей), что мир все больше погружается в этакий фашизм нового мира. Где будут править жесткие вертикали политических устройств государств.
    #1088125
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 12:09
    #1088125
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 12:09
    МАМ (#1088124) >>> 
    Палантир это часть экосистемы Питера Тиля и его шайки (куда входит Маск). Это те ребята, которые уже нескрываемо хотят построить в США (и в мире в целом) новый порядок, основанный на цифровой диктатуре, где полностью демонтируется демкратия. Россия и хуйла для них неплохая ролевая модель, если рассматривать ее как очень упрощенную базу.
    Роль человека в этой системе практически невилируется.
    Алекс Карр и Палантир недавно выкатили манифест, который тоже ничего хорошего в себе не несет. 
    Они хотят использовать Трампа как таран для полного разрушения существующей системы, внести хаос и используя его "построить новый дивный мир".
    Я достаточно на эту тему начитался, чтобы зафиксировать для себя, что это нихера не конспирология.
    И да, сиситема Палантир это основа будущей цифровой диктатуры.
    #1088124
    МАМ
    Сьогодні, 12:04
    #1088124
    МАМ
    Сьогодні, 12:04
    AlexDnepr (#1088115) >>> 
    Перепрошую, але дилетантське питання) а шо не так з Палантиром? Наскільки я розумію, це велика американська компанія, яка займається розробкой програмного забезпечення насамперед мілітарного характеру. Начебто задіяна і в програмах співпраці з ЗСУ. Чи є щось таке, що їх копроментує?
    #1088123
    С
    сахар
    Сьогодні, 12:03
    #1088123
    С
    сахар
    Сьогодні, 12:03
    AlexDnepr (#1088121) >>> я не про политику. И да, если человек умен в чем-то, то не факт, что он умен во всем.
    Ну ты, конечно, смешал не смешиваемое.
    #1088122
    Proximys
    Сьогодні, 11:41
    #1088122
    Proximys
    Сьогодні, 11:41
    AlexDnepr (#1088117) >>> А не похер ли, главное чтоб работу делал)))
    #1088121
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 11:19
    #1088121
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 11:19
    сахар (#1088119) >>> 
    А, т.е. Маск, которые вылизывает русские сраки (правда ща чуть затих), то просто "я его не так понимаю". 
    Ок. Кого я еще "не так понимаю"? Может Трампа? Такера Карлсона?
    Орбана я тоже не так понимал, то он просто наших коррупционеров разоблачал, когда деньги Ощада спиздил.
    #1088120
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 11:17
    #1088120
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 11:17
    сахар (#1088119) >>> 
    У каждого свои грехи.
    Но лучше так, чем в ютубе смотреть ватных пидарасов и на этом картину мира строить.
    #1088119
    С
    сахар
    Сьогодні, 11:15
    #1088119
    С
    сахар
    Сьогодні, 11:15
    AlexDnepr (#1088117) >>> все, кого ты не понимаешь и не воспринимаешь - ебаньки. Это Мы здесь давно поняли. Мог лишний раз и не напоминать. Я в Строительном учился, там каждый второй на архитектуре такой(ая).
    #1088118
    С
    сахар
    Сьогодні, 11:12
    #1088118
    С
    сахар
    Сьогодні, 11:12
    сахар (#1088116) >>> по сути он работает вместе с бывшим Совком. Все эти совкодрочеры, начиная с Сырка и заканчивая депутатами о СН.
    Я ему, честно, сочувствую. Такую стену пробить в одиночку невозможно.
    #1088117
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 11:12
    #1088117
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 11:12
    сахар (#1088116) >>> 
    Маск ментальный ебанько. Если у Федорова нет в голове месианской вавы, тогда ок.
    #1088116
    С
    сахар
    Сьогодні, 11:08
    #1088116
    С
    сахар
    Сьогодні, 11:08
    AlexDnepr (#1088115) >>> скорее он, как Маск, пытается найти однодумцев - людей близких по духу и профессиональным навыкам. Плюс - есть задача, которую нужно выполнять. Потенциал большой. И тут я соглашусь с Proximys (#1088114) >>> .
    #1088115
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 10:55
    #1088115
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 10:55
    Proximys (#1088114) >>> 
    Я пока не до конца понимаю каков он. Если у него взгляд на мир как у его друзей из Палантира, то ну его нахуй.
    #1088114
    Proximys
    Сьогодні, 10:54
    #1088114
    Proximys
    Сьогодні, 10:54
    AlexDnepr (#1088113) >>> Вот бы его система не сожрала через годик второй...
    #1088113
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 10:42
    #1088113
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 10:42
    Давно говорю, что Федоров похоже договорился с амерскими "технофашистами". Это понятные друг другу люди. 
    И вот сейчас новость как он встретился с Алексом Карром (Палантир).
    #1088112
    =
    =pilgrimage=
    Сьогодні, 10:27
    #1088112
    =
    =pilgrimage=
    Сьогодні, 10:27
    Perdomanoz (#1088111) >>> Усе як завжди: я тобі про Тараса, а ти мені про підараса.
    #1088111
    Perdomanoz
    Сьогодні, 10:12
    #1088111
    Perdomanoz
    Сьогодні, 10:12
    =pilgrimage= (#1088109) >>> 
    А хто такий Кучер. Ткач і Ніколов - відомі журналісти, які спеціалізуються на антикорупційних розслідуваннях. Я тобі нижче написав, що це нормальна практика таких залучати до слідчих дій.
    Абсолютно розумію НАБУ - в випадку з Єрмаком повинна бути максимальна медійна підстраховка.
    Що в даному випадку не так. Не запросили журналістів всіх каналів, щоб шапіто влаштувати.
    Товариство, сам факт що вперше в історії здійснюється обшук в урядовому кварталі - це пиздець яка не пересічна подія. А ви тут про якихось журналістів.
    Ну не можна постійно жити з думкою, що нічого не змінюється.
    #1088110
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 09:58
    #1088110
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 09:58
    =pilgrimage= (#1088109) >>> 
     Я тебе скажу больше. НАБУ, Ткач с УП и всякая шабунинщина это определенный бизнес и политический лагерь. Где то ситуативный ( как с НАБУ) конечно. Просто сошлись интересы.
    Я даже сейчас не хочу делить на какое то "хорошие плохие". Черти есть везде. Просто дабы не было иллюзий про Дартаньянов.
     А так, что эта вся антикор пидарасня плюс отсос Железняк бухают с НАБУ то ничего страшного, просто они все за справедливость.
    #1088109
    =
    =pilgrimage=
    Сьогодні, 09:39
    #1088109
    =
    =pilgrimage=
    Сьогодні, 09:39
    Perdomanoz (#1088108) >>> Чомусь це дуже нагадує ситуацію, коли супер блогер Тимофій Кучер так же професійно з'являється на місцях ворожих прильотів. Така ж хуйня.
    #1088108
    Perdomanoz
    Сьогодні, 09:24
    #1088108
    Perdomanoz
    Сьогодні, 09:24
    AlexDnepr (#1088106) >>> 
    А що ти в цьому бачиш поганого.
    З'явились два журналіста, які працюють в тій самі площині, що і НАБУ.
    Це абсолютно нормальна практика по всьому світу. 
    Участь в слідчих діях навіть іноді практикується в якості понятих.
    Чи до цих двох якесь особисто неприязне ставлення?
    #1088107
    =
    =pilgrimage=
    Сьогодні, 09:17
    #1088107
    =
    =pilgrimage=
    Сьогодні, 09:17
    AlexDnepr (#1088105) >>> 
    AlexDnepr (#1088106) >>> 1000%. Единственное, что осталось указать - чёткое название наших врагов. А это не просто фамилии, как нам бы всем хотелось - это конкретные государственные институции.
    #1088106
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 07:57
    #1088106
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 07:57
    Забыл сказать. 
    На месте вручения подозрения Ермаку автоматически оказались Ткач и Николов.
    Конечно случайно. Так бывает. Ведь НАБУ у нас независимое и равноудаленное.
    #1088105
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 07:34
    #1088105
    A
    AlexDnepr
    Сьогодні, 07:34
    Принуждение к миру продолжается.
    Русские очень хотят заканчивать, но нужен символ в лице Донбассв.
    На арену выходит НАБУ, опять (думаю дальше будет формальная попытка допроса президента как свидетеля, чтобы продолжить понижать его репутацию и снижать легитимность). Рядом дура Мендель у Такера с посылами как Зеленский был готов сдать Донбасс в Стамбуле.
    В принципе обычная история, когда враги тебя догоняют твоими же косяками. 
    Хорошая новость - русские точно хотят заканчивать, но конечно не просто так.
    Сьогодні, 00:10
    #1088104
    LIS
    Сьогодні, 00:10
    Сцуко курвли їбані сусідські.
    Вже з курвщини, брянщини і ростовщтни шлюхеди полетіли
    Сьогодні, 00:04
    #1088103
    LIS
    Сьогодні, 00:04
    Неймовірна "вдача" зеленої бригади - понабирали стадо руснявих агентів.
    То арістовіч, то Богдан, то галущегкі і Ко с послєдиша и деркача, то блядь гєтьмацев, то бомж абхазський арахамія...
    Тепер мєндєль "рассказывает о победах русни".
    Це просто піздос.
    #1088102
    Соверен
    Вчора, 23:38
    #1088102
    Соверен
    Вчора, 23:38
    ❗️НАБУ проводить обшуки у квартирі Єрмака.
    У Єрмака знайшли записи:
    Читати далі
    #1088101
    Соверен
    Вчора, 22:27
    #1088101
    Соверен
    Вчора, 22:27
    ❗️ОГО! БАНКОВУ ПЕРЕКРИЛИ
    У Києві перекрили Банкову та прилеглі вулиці. На місці десятки автобусів та люди у формі, — депутати
    А до того Єрмаку підозру вручили.
    Почався кіпіш?
    #1088099
    Perdomanoz
    Вчора, 18:11
    #1088099
    Perdomanoz
    Вчора, 18:11
    МАМ (#1088084) >>> 
    Давай виходити з простих тез.
    1) Ліверпуль і МЮ не стануть чемпіоном в цьому сезоні за жодних обставин;
    2) Мансіті має біля сотні порушень фінансового фейр-плей і санкції за це поки що вдало блокуються адвокатами.
    3) Арсенал на стандартах так грає з початку сезону і жодній іншій команді АПЛ не заважає робити те саме. Жодній, хоч Ліверпулю, хоч МЮ.
    А зараз питання - вчора точно Арсенал винен, що суддя на варі побачив порушення. Точно там був годулян якому занесли.
    Чи ти хочеш сказати ААФ послідовно тягне до чемпіонства Арсенал.
    З.І. На мою думку Кавана зі своєю бригадою абсолютно припездені. Це навіть не в контексті цього матчу.
    #1088098
    Justas
    Вчора, 18:08
    #1088098
    Justas
    Вчора, 18:08
    Еліна у чвертьфіналі!
    ["https:\/\/www.dialog.ua\/ukraine\/sovetnik-minoborony-sergey-flesh-beskresnov-rasskazal-o-nablyudenii-nlo-nad.html","

    ","https:\/\/www.dialog.ua\/ukraine\/sovetnik-minoborony-sergey-flesh-beskresnov-rasskazal-o-nablyudenii-nlo-nad.html<\/p><\/body>","https","\/ukraine\/sovetnik-minoborony-sergey-flesh-beskresnov-rasskazal-o-nablyudenii-nlo-nad.html<\/p><\/body>"]

    Вчора, 17:16
    #1088097
    8
    Вчора, 17:16
    после того как штаты выдали инфо про нло
    укр сми напомнили что военные также наблюдают странные объекты (неопознанные и летающие)Читати далі
    https://www.dialog.ua/ukraine/sovetnik-minoborony-sergey-flesh-beskresnov-rasskazal-o-nablyudenii-nlo-nad.html
    #1088096
    Соверен
    Вчора, 15:40
    #1088096
    Соверен
    Вчора, 15:40
    😳🇸🇦 Якщо він прийме пропозицію — вона подасть на розлучення
    ✏️ За інформацією SPL, Тібо Куртуа отримав пропозицію від «Аль-Кадсії»… однак, як повідомляється, його дружина погрозила розлученням, якщо він переїде до Саудівської Аравії.
    Читати далі

    Вчора, 14:37
    #1088095
    8
    Вчора, 14:37
    #1088094
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 14:14
    #1088094
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 14:14
    Шабунин, Каленюк, Николов и компания - вонючие пидарасы.
    Просто напоминаю.
    Спасибо за внимание.
    #1088093
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 13:32
    #1088093
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 13:32
    8 (#1088089) >>> 
    Фух, бля. Ну наконец-то пришел гуру и принес истину.
    Аж полегчало.
    #1088092
    МАМ
    Вчора, 13:28
    #1088092
    МАМ
    Вчора, 13:28
    LIS (#1088091) >>> 
    Я пітримую послідовність в діях арбітрів. А то як у годуляна виходе) тут, хочу, вилучаю Пашаєва, а тут просто жовту картку покажу Михайліку))) 

    P.S. Та буде ВАРсєнал тепер чемпіоном)) головне, щоб вони світлину Інгленда  поставили в рамочку, та в червоний кут повісили) ну і молились на нього зранку та ввечорі))) Ну або пам"ятник в Колні встановили))
    Вчора, 13:12
    #1088091
    LIS
    Вчора, 13:12
    МАМ (#1088088) >>> 
    Тобто ти підтримуєш гру з порушенням встановлених правил.

    Ще більше бажання, щоб Арсенал взяв АПЛ.
    #1088090
    Соверен
    Вчора, 12:55
    #1088090
    Соверен
    Вчора, 12:55
    Знову цей довбограй виліз...
    ⚡️ «Я хочу реванш із Кроликом»: Тайсон Ф’юрі знову викликав Олександра Усика на третій бій — українець погодився

    Вчора, 12:40
    #1088089
    8
    Вчора, 12:40
    бурление окрепших умов
    всеми нелюбимый арс станет чемпионом не потому что забивает... а потому что не пропускает
    эксперты блтЪ
    #1088088
    МАМ
    Вчора, 12:33
    #1088088
    МАМ
    Вчора, 12:33
    LIS (#1088087) >>> 
    ВАРсєнал)))   інакше вийграти вони виявились неспроможні, бо суддя то гол ВХ спочатку зарахував))
    Вчора, 12:30
    #1088087
    LIS
    Вчора, 12:30
    МАМ (#1088084) >>> 
    Гунери судять?
    Чи паралельно спонсорують Лігу.?
    Ніт
    Арсенал нічого не порушував і порушення на його користь зафіксовано вірно.
    А твої посилання "таке в АПЛ не свистять" якесь не здорове явище.
    Бо я не розумію як може вміщатися в голові "порушення фінансових правил Ліги з боку МС то є поганого" і тут же видавати на гора "в АПЛ таке не свистять" хоча це є проти футбольних правил Ліги.
    Тобто тобі б принесло задоволення зарахування голу забитого з порушенням діючих правил?
    Щоби що?
    Бо так прийнято не свистіти?
    Щоб МС став чемпіоном знов з пачкою порушень фінансових правил Ліги?
    Ти точно не шанувальник МС? 
    Бо воно якось виглядає навпаки.

    #1088086
    Alisa Seleznyova
    Вчора, 12:15
    #1088086
    Alisa Seleznyova
    Вчора, 12:15
    Чемпионом станет Арсенал
    Поберегите нервы
    #1088085
    МАМ
    Вчора, 12:13
    #1088085
    МАМ
    Вчора, 12:13
    Доречі, хочу сказати, що я точно не шанувальник Сіті) Більш того, через питяння  фінансового феєр-плея в мене до них негативне ставлення)) Але тепер і  до гунерів я точно буду відноситись з негативом) Хоча  був до них нейтральним, а на початку 00х, коли вони змагалися з МЮ, навіть сімпатизував саме команді Венгера в той боротьбі)
    #1088084
    МАМ
    Вчора, 11:55
    #1088084
    МАМ
    Вчора, 11:55
    Ярослав (#1088082) >>> 
    Так, питання саме в послідовності.  І те, що через цю непослідовніть дій арбітрів, гунери стануть чемпіонами, я вважаю вкрай несправедливим..  

    LIS (#1088083) >>> 
    Суддя: Подсудімий, розкажіть як все сталось?
    Звинувачуємий: Потерпілий  сам напоровся на ніж, який я тримав в руці!
    Суддя: так у нього десять ножових поранень!
    Звинувачуємий: так я ж і кажу, він сам напоровся на ніж, потім ще раз, ще раз.. ну і так 10 разів поспіль!

    )))))) Як  то кажуть, не вір очам своїм, а вір тільке Жеці)))
    Вчора, 11:45
    #1088083
    LIS
    Вчора, 11:45
    МАМ (#1088081) >>> 
    Арсенал суддю купив?
    Суддя той самий що був вчора і тому гнида не послідовна?
    Я там бачу як гравець МЮ задкує та запихує свого вороторя у ворота.

    #1088082
    Я
    Ярослав
    Вчора, 11:41
    #1088082
    Я
    Ярослав
    Вчора, 11:41
    МАМ (#1088075) >>> 
    Перепрошую що встрягаю, але абсолютно всі англомовні коментатори матчу підтвердили, що це фол. Від Sky до ESPN. Взагалі не зустрів жодного коментаря від експертів, що це не фол. А в тому, що не має послідовності у трактуванні таких епізодів, так це точно не провина Арсенала. 
    #1088081
    МАМ
    Вчора, 11:34
    #1088081
    МАМ
    Вчора, 11:34
    LIS (#1088080) >>> 
    жека, не сміши)) Саліба затовкав Бояндира в ворота)) Виставляючи праву руку)) Це точно не порушення? (смайл рука-обличчя)
    Вчора, 11:32
    #1088080
    LIS
    Вчора, 11:32
    МАМ (#1088079) >>> 
    Я відео не вимагав.
    Але ти сам проти себе його виложив
    Раз виложив, то будь ласка хотілося почути, чим  момент однаковий з вчорашнім?
    Нічим
    Тут ніхто не тримав вороторя і не тягнув його за форму.
    Не рахується.
    Толкотня у вратарській?
    А в правилах написано, що при ігровому моменті не можна заходити у вратарській майданчик і треба стороною обходити вороторя?
    Тут ніхто не пинав вороторя, не тримав, не тягнув за форму.
    Притягнуто за вуха.
    #1088079
    МАМ
    Вчора, 11:23
    #1088079
    МАМ
    Вчора, 11:23
    LIS (#1088078) >>> 
    Будь ласка, з першого туру. МанЮнайтед-ВАРсенал, гол Калафьорі) 
    Це перше, що відразу згадав)) Таких було ще багато в цьому сезоні. Чекаю  від тебе посилань)
    Вчора, 11:16
    #1088078
    LIS
    Вчора, 11:16
    МАМ (#1088075) >>>
    Не згоден 
    Ти знову викручуєшся, щоб виправдати свій безпідставний лозунг "ВАРсенал чемпіон".
    Я просив не відео, а назвати хоча б один матч.
    Ти цього не можеш зробити, але вимагаєш відео від мене, хоча я ніяких безпідставних лозунгів не писав .
    АПЛ не інша планета. Там однакові з усіма правила. 
    Я дуже не люблю оці формулювання для виправдання певних позицій "тут таке не фіксують", "дух гри", "100500 таких голів Арсеналу зарахували".
    Вчора було порушення, суддя мав всі підстави його зафіксувати.
    Це є погано?
    Ніт. Бо погано то є "тут таке не фіксують", "дух гри"....
    Суддя типу не послідовний?
    Мені не треба відео, я всього лише просив назвати.
    Назви гру, де він таке не зафіксував?
    Або
    Назви час вчорашньої гри, де він таке не зафіксував в проти Арсенала?
    Ще раз, я відео не вимагаю, просто назви.
    Але ти не зможеш навіть назвати, я знов почую лозунги...
    P.S.
    Так я не хочу щоб в останній момент чемпіоном знов стали ці шейхівські шахраї-порушники діючих фінансових правил, які начебто однакові для всіх, тільки от чогось Асоціація все не збереться з духом це озвучити. 
    Дух шкйхівських грошей заважає?
    Знов "в АПЛ таке не фіксують"?
    P S.2
    Так я хочу, щоб Арсенал нарешті виграв АПЛ.

    #1088077
    МАМ
    Вчора, 11:04
    #1088077
    МАМ
    Вчора, 11:04
    Michael (#1088076) >>> 
    нажаль, це так. І саме цікаве, что вся ця хуйня почалася в АПЛ саме з гунерів, які першими почали застосовувати тактику "завала" в воротарському майданчику при кутових,з метою блокування воротаря. 
    Якщо що, то особисто моя думка - це не правильно. Але ще більш неправильно непослідовне суддівство. Маю надію, що після вчорашнього випадку, всі ці блокування PGMOL почне банити. Але це повинно бути вже з наступного сєзону
    #1088076
    Michael
    Вчора, 10:49
    #1088076
    Michael
    Вчора, 10:49
    Если вчера не нарушение, то что надо сделать с кипером в его зоне, чтоб было нарушение? Хук в лицо? 
    блокировки блокировкам рознь. Но посмотрев пару роликов с сезона, то да, свистеть надо было во многих из них. У кипера есть иммунитет в 5м зоне
    #1088075
    МАМ
    Вчора, 10:44
    #1088075
    МАМ
    Вчора, 10:44
    LIS (#1088074) >>> 
    Читати не вмієш? 
    В АПЛ - ні, не порушення. Тут таке не фіксують
    Якщо ти не згоден, то чекаю від тебе посилання на відео аналогічного моменту з відміною взяття ворот за останні два роки в АПЛ
    Вчора, 10:38
    #1088074
    LIS
    Вчора, 10:38
    МАМ (#1088073) >>> 
    Ні, ти не дав на просте питання просту відповідь "так, порушення", "ні, не порушення".
    Ти вдався до пространних суджень, щоб випрадати свою нісінтецію "ВАРсенал чемпіон".
    Добре.
    Назви хоч одну гру Арсенала, де за точно такі дії, як вчора в матчі з  Молотобойцями, тобто не "схоже", а от щоб тримали голкіпера як вчора, і Арсеналу зарахували м'яч, неважливо був перегляд ВАРа чи ні.
    Тільки от без пространних заяв про 100500 таких голів які нібито забив Арсенал після кутових....
    #1088073
    МАМ
    Вчора, 10:15
    #1088073
    МАМ
    Вчора, 10:15
    LIS (#1088072) >>> 
    Просту відповідь? Будь ласка) Так як судять АПЛ в останніх двух сєзонах - ні, це не порушення.
     Во всіх інших Лігах, включно з ЛЧ  - так, звісно є порушення.
    Чому так сталося? Питання тут впершу чергу до PGMOL, та...увага... до ВАРсенала)))  Бо саме вони почали використовувати першими блокування голкіперів при кутових, причому використовуючи при цьому всі частини тіла, включно з  руками. Зараз таким чином грають всі команди в АПЛ і я просто не можу пригадати до вчорашнього вечора, коли голи забиті подобним чином, скасовувалися

    Вчора, 09:42
    #1088072
    LIS
    Вчора, 09:42
    МАМ (#1088071) >>> 
    Хм.
    Дай просту відповідь.
    Порушення було, чи ніт?
    #1088071
    МАМ
    Вчора, 07:19
    #1088071
    МАМ
    Вчора, 07:19
    ВАРсєнал-чемпіон)☺️
    #1088070
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 00:56
    #1088070
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 00:56
    Perdomanoz (#1088058) >>> 
    Потому что Арсенал может стать чемпионом именно потому, что забил таким образом 100500 угловых (ну или близко к этому).
    Позавчора, 22:27
    #1088069
    LIS
    Позавчора, 22:27
    Вован (#1088046) >>> 
    Michael (#1088067) >>> 
    З таким стартом, буде погром Куртуа і Ко так десь на п'яток м'ячів.
    #1088068
    Nicon
    Позавчора, 22:15
    #1088068
    Nicon
    Позавчора, 22:15
    кажется сегодня будет манита от Барсы ))
    #1088067
    Michael
    Позавчора, 22:14
    #1088067
    Michael
    Позавчора, 22:14
    LIS (#1088066) >>> 
    на кипере даже двое фолили..один за футболку тянул, другой на горло вниз. Я видел в твитере все эти сравнения с другими моментами, но так откровенно там не было, имхо.
    Гол Маркуса шикарен, хочу 5:0)
    Позавчора, 22:11
    #1088066
    LIS
    Позавчора, 22:11
    Michael (#1088063) >>> 
    Та я зовсім не зрозумів невдоволення в адресу Арсеналу 
    В моменті вкінці гри 100% фол.
    Моментів у молотобойців було тьма  - забити не змогли. Свій момент Арсенал використав.
    Які можуть бути притензії?!?
    #1088065
    Proximys
    Позавчора, 22:03
    #1088065
    Proximys
    Позавчора, 22:03
    Бля, картинка в матче Барса-Реал как с игры, как же они умеют снимать, блюрить фон, просто кайф. 
    #1088064
    Соверен
    Позавчора, 21:58
    #1088064
    Соверен
    Позавчора, 21:58
    🇺🇦 Шахтар отримав пряму путівку до основного раунду Ліги Чемпіонів!
    🇬🇷 Олімпіакос не зумів обіграти ПАОК (1:1), а АЕК переміг Панатінаїкос (2:1) завдяки голу на 90+3-й хвилині та достроково став чемпіоном Греції! АЕК – 70 очок, ПАОК, Олімпіакос – по 62, Панатінаїкос – 51.
    #1088063
    Michael
    Позавчора, 21:38
    #1088063
    Michael
    Позавчора, 21:38
    ну не знаю, я за АПЛ не так интенсивно слежу, но на повторах там кипера рукой давят на землю в его зоне. Фол, как по мне, 100%
    #1088062
    Днепровец
    Позавчора, 21:36
    #1088062
    Днепровец
    Позавчора, 21:36
    МАМ (#1088045) >>> 
    Вже офіційно)
    #1088061
    МАМ
    Позавчора, 21:09
    #1088061
    МАМ
    Позавчора, 21:09
    Perdomanoz (#1088060) >>> 
    ти спитав - я відповів))
    #1088060
    Perdomanoz
    Позавчора, 21:03
    #1088060
    Perdomanoz
    Позавчора, 21:03
    МАМ (#1088059) >>> 
    То щось тебе понесло. Я злився.
    #1088059
    МАМ
    Позавчора, 21:00
    #1088059
    МАМ
    Позавчора, 21:00
    Perdomanoz (#1088058) >>> 
    такі порушення при кожному кутовому в АПЛ)) І почалося все саме зі стандартів гунерів. Але їм таке не свісттять))
    Тому що при артеті у них постійні претензії до всіх...судів, суперників.. А самі грають мєрзко, достатньо згадати   епізод з травмою Бредлі і підорською поведінкою гравців гунерів. Гандонська команда, і сьогодні цьому педтвердження
    #1088058
    Perdomanoz
    Позавчора, 20:52
    #1088058
    Perdomanoz
    Позавчора, 20:52
    МАМ (#1088055) >>> 
    А в якому місці Арсенал йобаний? Може суддя на варі, так там 100500 повторів показали, що було порушення на Райї.
    Не подобається Арсенал. Чому?
    #1088057
    МАМ
    Позавчора, 20:34
    #1088057
    МАМ
    Позавчора, 20:34
    AlexDnepr (#1088052) >>> 
    +++
    #1088056
    ALEGator82
    Позавчора, 20:32
    #1088056
    ALEGator82
    Позавчора, 20:32
     судья лучший!!! Арсенал чемпион!!!

    #1088055
    МАМ
    Позавчора, 20:32
    #1088055
    МАМ
    Позавчора, 20:32
    Йобаний арсенал.. Це в сто разів гірше навіть, чим всі порушення сіті..
    #1088054
    МАМ
    Позавчора, 20:31
    #1088054
    МАМ
    Позавчора, 20:31
    Бля))) Йобані англійські судді)) Йобаний арсенал, вони ж всі голи зі стандартів такі забиають..
    #1088053
    ОМ27
    Позавчора, 20:30
    #1088053
    ОМ27
    Позавчора, 20:30
    МАМ (#1088051) >>> Подивився ВАР і відміняє. 
    #1088052
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 20:30
    #1088052
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 20:30
    МАМ (#1088051) >>> 
    Такое можно забивать только Арсеналу.
    #1088051
    МАМ
    Позавчора, 20:27
    #1088051
    МАМ
    Позавчора, 20:27
    Гол!!!
    #1088050
    МАМ
    Позавчора, 20:27
    #1088050
    МАМ
    Позавчора, 20:27
    Lincoln (#1088049) >>> 
    А яка різниця?
    Не давно читав вью Юргена, де він згадував той матч) Каже, що орав "Медіссон, зустічай! Мадісон!!" А після цього до Медіссона у нього  негативне відношення)))

    P.S.
    #1088049
    Lincoln
    Позавчора, 20:21
    #1088049
    Lincoln
    Позавчора, 20:21
    МАМ (#1088048) >>> 
    Компані то шикарно поклав
    #1088048
    МАМ
    Позавчора, 20:16
    #1088048
    МАМ
    Позавчора, 20:16
    Ну вот))) Все в житті циклічно)  Пеп зараз має тіж відчуття, як і Юрген в моменті коли забив Компані Лестеру))
    #1088047
    Perdomanoz
    Позавчора, 20:15
    #1088047
    Perdomanoz
    Позавчора, 20:15
    Як Едегор вигадує такі моменти?
    #1088046
    В
    Вован
    Позавчора, 19:03
    #1088046
    В
    Вован
    Позавчора, 19:03
    Бажаю щоб Барселона накидала Куртуа штуки три
    #1088045
    МАМ
    Позавчора, 18:34
    #1088045
    МАМ
    Позавчора, 18:34
    LIS (#1088044) >>> 
    кроти можуть вже шукати місто, де гратимуть в наступній ЛЧ, Олі за три тури до кінця програє 6 очков АЄКу..  
    Але це очікованно, у кротів дуже хороший рейтінг
    Позавчора, 18:04
    #1088044
    LIS
    Позавчора, 18:04
    А це вже цікаво
    ⚡️Рейнджерс втратив шанси на титул чемпіона Шотландії та пряму путівку до Ліги чемпіонів

    За пряме місце в основному етапі ЛЧ боротимуться лише Олімпіакос та Шахтар.

    1️⃣Шахтар має стати чемпіоном України(вже став)
    2️⃣Олімпіакос не стане чемпіоном Греції (йдуть 3-ми)
    Позавчора, 18:03
    #1088043
    LIS
    Позавчора, 18:03
    Господі, коли вже цей кладєзь тренерських генієв хтось підбере
    Реброва може очолити Олімпіакос.
    #1088042
    L
    leksks
    Позавчора, 15:43
    #1088042
    L
    leksks
    Позавчора, 15:43
    AlexDnepr (#1088036) >>> Это тот, который начистил ебальник кацапу на глазах хуйла с медведевым? 
    Позавчора, 14:24
    #1088041
    LIS
    Позавчора, 14:24
    Justas (#1088040) >>> 
    Немає різниці.
    Просто приємні новини до перемоги нашої Еліни)))
    #1088040
    Justas
    Позавчора, 14:16
    #1088040
    Justas
    Позавчора, 14:16
    LIS (#1088039) >>> та то ще вчора
    Позавчора, 14:09
    #1088039
    LIS
    Позавчора, 14:09
    Justas (#1088038) >>> 
    Ще й ватгиця соболенка (WTA01) вилитіла від руиунки Сорани Кірстя(WTA 27)
    #1088038
    Justas
    Позавчора, 13:19
    #1088038
    Justas
    Позавчора, 13:19
    Еліна знищила Баптісту
    Позавчора, 12:25
    #1088037
    LIS
    Позавчора, 12:25
    Perdomanoz (#1087988) >>> 
    Ти неправий, бо зманіпулював.
    Одірвав одну частину допису від іншого.
    А там в комплексі.
    Діючі владні особини несуть маячню про "треба перти мігрантів", а другий продукт системи морозить маячню про подвійні податки на тих, хто хоче повернутися. Чумак нікуди з державно- адміністративної системи не випав..
    Доречі про тих діячів із мінсоца  та інституту демографії НАН, улютін та лібанова.
    Ось ці підріли. Вони оперують цифрами кількості населення зі стелі і несуть маячню про необхідність завезення мігрантів.
    Замість просування державної політики з повернення ВПО з Європи, утримання людей з прифронтових зон від виїзду за кордон та міграцію людей з ТОТ, через механізми надання житла та роботи, а також з наведення ладу в механізмах мобілізації вони індусів і Ко просувають. Нам цих агенті москалів ще не вистачало.
    Он приклад з життя 
    Бувший піонер-табір середніх розмірів в лісі.
    20+ рокіа тому викупили крішнаіти, їх там під сотню тусувалося
    Зараз 17 крішнаітів і 250+ чоловіків активного працездатного віку...
    З-за безмозглої моб.політики працювати, типу, нікому....
    Та й заміщення жінками вакантних посад теж ніяк не стимулюється державою. Агентів москалів, індусів і Ко завезти треба. 
    Асфальт жінки вкладати можуть, а кірпічі чи монтувати електрику з кондиціонерами ні?
    Ідіоти у владі і біля неї - це наша головна проблема
    Вже тільки за видачу в ефір липових цифр про кількість населення, в 25-29 млн.осіб та "з 2022 року ніхто не повернувся" ці дві їбані макаки, міністр улютін та директорка інституту лібанова повинні нахуй піти зі своїх посад, за профнепридатність, маніпуляції і брехню
    Бо вони не володіють прямими цифрами - перепису давно не було, не заглядали ніразу в цифри міграційної та прикордонної служб. А ще є така штука як "індекс споживання хліба" та "індекс споживання муки", яке доволі точно вимірює кількість населення вони вказують на чисельність на території країни в 35.5-36.2 млн.осіб населення.
    #1088036
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 11:45
    #1088036
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 11:45
    Как для тех кто не в курсе.
    Второе подряд топовое выступление Амосова в ЮФС.
    Его уже взяли в оборот, дали бонус за выступление и организация уже будет его вести как можно выше.
    #1088035
    Perdomanoz
    Позавчора, 10:34
    #1088035
    Perdomanoz
    Позавчора, 10:34
    Цікаве вью Дмитра Немчанінова. До речі, міг би в Дніпрі грати.
    Посилання

    Позавчора, 00:02
    #1088034
    LIS
    Позавчора, 00:02
    Бляді піанічно-могольскі.
    Були пуски шахедів.
    Є влучання в ліфтову багатоповерхівки в Харкові.
    09.05.2026 21:47
    #1088033
    LIS
    09.05.2026 21:47
    Та хто б сумнівався, що найкращий переговорник для підрів з Кремля є прикоомлений німецький підор.
    🤡💩 путін назвав колишнього канцлера ФРН Шредера найкращим переговірником для діалогу між росією та Європою.
    09.05.2026 21:41
    #1088032
    LIS
    09.05.2026 21:41
    плєшивий  підор мститься та зриває обмін.
    Жодних пропозицій від Києва щодо обміну полоненими досі не надійшло, — путін


    Н-да, треба було "або віддавай 1000 людей до 8 ранку 09.05.2026, або параду не буде"
    Все це пісдільство трумпона/ тумпона капітолійської  затички нічого не вартує...
    #1088031
    ALEGator82
    09.05.2026 19:37
    #1088031
    ALEGator82
    09.05.2026 19:37
    Perdomanoz (#1088030) >>> жалко парня....((((
    #1088030
    Perdomanoz
    09.05.2026 19:33
    #1088030
    Perdomanoz
    09.05.2026 19:33
    Перепрошую, що затягнув на цей ресурс.
    Дуже рідко номінантів на премію Дарвіна знімають на відео під час їх звитяг.
    Тут взагалі комбо. 
    Посилання
    #1088029
    XoMaDP
    09.05.2026 16:47
    #1088029
    XoMaDP
    09.05.2026 16:47
    Соверен (#1088023) >>> Читати далі - Повне відео з нагородженням найкращих 
    09.05.2026 14:10
    #1088028
    LIS
    09.05.2026 14:10
    ArtemK (#1088027) >>> 
    Точно.
    То я з Олійникова-Носкова, що вже йде, сплутав.
    #1088027
    A
    ArtemK
    09.05.2026 12:57
    #1088027
    A
    ArtemK
    09.05.2026 12:57
    LIS (#1088026) >>> завтра
Присутні 24 користувачів та 52 гостей:
Lincoln, ALEGator82, AlexDnepr, AlexS, Andrej22, andrew, arush13, D.O.P., Dimas, vem, kossstil909090, mikle, nedved, Nicon, nikolaM, Proximys, ross, stereo, t.l.a.1900, Justas, GiV, МАМ, Соверен, Остап Задунайский
Турнірна таблиця
Команда І О Ф
1
Шахтар
27 66
2
Полісся
27 55
3
ЛНЗ
27 54
4
Динамо
27 48
Стати патроном
Акаунт прив'язан | Інструкція