Причал
Кількість записів:
Cторінки:
    #1082774
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 23:43
    #1082774
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 23:43
    Locki (#1082773) >>> Ну от ми і вийшли на те, про що я сьогодні написав декілька постів. Якщо не діють закони, то це беззаконня. І коли люди стикаються з цим на собі, за деякий час вони приймають цю гру, бо і у беззаконня можна грати у обидві сторони. Тому коли, наприклад, якщо хтось буде ломитися до людини додому, раніше б людина визвала б поліцію, тепер багато хто просто відпиздує агресора биткою. Бо довіри до закону немає. 
    Показова історія з вбитими правоохоронцями на Черкащині. Практично всі пости у соцмережах, де автори намагалися виставити їх героями, засраті коментарями типу "собаці - собача смерть".
    #1082773
    Locki
    Вчора, 23:17
    #1082773
    Locki
    Вчора, 23:17
    =pilgrimage= (#1082772) >>> 
    Реалії сучасної України в тому, що конституція, закони та правила не діють так, як на це було розраховано при їх створенні. Закони переписуються, але це на практиці не приносить "покращення" - вони або не встигають за реаліями війни, або просто написані "під інтересантів", або непродумані та погіршують стан в довгостроковій перспективі. Як результат - закони неодноразово переписують одні і ті ж самі нюанси (приклад - правила мобілізації).

    Всі розуміють, що є об'єктивні причини порушень "законів/правил", але на побутовому рівні це не допомагає - справедливості "не вистачає" для того, щоб почуватись захищенним на підставі конституції, законів, постанов та правил. Свавілля ТЦК практично знищило бажання йти в ЗСУ добровільно, постійний популізм та раздача коштів на халяву привело до примусу зі сторони МВФ в бік тиску по ПДВ на ФОП... перераховувати можна дуже багато.

    І головний конфлікт - на рівні розуміння та прийняття ситуації - наведу приклад. Вибори провести практично неможливо. Але відсутність виборів - це відсутність демократії. Два абсолютно вірних твердження. Висновок абсолютно простий - у нас зараз  немає демократії через об'єктивні причини. Потрібно це "прийняти та пробачити". Але постійно маємо, що "прихильники демократії" вимагають вибори, а "реалісти" не згодні з висновком, що через об'єктивні причини у нас немає демократії.
    #1082772
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 22:45
    #1082772
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 22:45
    Lexa (#1082770) >>> 
    Стаття 5. Україна є республікою.
    Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
    Я це до того, що не треба ділити державу і народ. Який народ, така і держава, і навпаки - яка держава, такий і народ. І якщо народ на певний час вибере Сомалі - ну що ж.
    #1082771
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 22:27
    #1082771
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 22:27
    MaxD (#1082768) >>> Навіть якщо і є бачення, то, по-перше, може вже і запізно, а по-друге, хто я такий, щоб, не знаючи багатьох факторів, заявляв про свою стратегію. Для цього існують спеціальні люди у державі - їм, мабуть, видніше.
    #1082770
    Lexa
    Вчора, 22:25
    #1082770
    Lexa
    Вчора, 22:25
    Locki (#1082761) >>>
    Ну ти правий по суті, але я почав з висловлювання особистої думки, що не хочу жити в країні, де всі хуярять один одного дронами, бо держава настільки жалюгідна, що не може це припинити. Це натурально Сомалі, Судан, Сирія асадівська. 
    #1082769
    Locki
    Вчора, 22:02
    #1082769
    Locki
    Вчора, 22:02
    MaxD (#1082768) >>> 
    Іншого бачення ситуації у мене немає. Тому це не дискусія стосовно  полковника та гаєк, а констатація фактів... Як там колись казали про тих покидьків, хто користується результатами революційних подій, які були започатковані мрійниками романтиками.
    #1082768
    M
    MaxD
    Вчора, 21:58
    #1082768
    M
    MaxD
    Вчора, 21:58
    Locki (#1082766) >>>
    =pilgrimage= (#1082767) >>> 
    Якщо є якесь інше бачення ситуації -послухаю.  З висновками в цілому згоден.  Країні п...ць. Але це не новина.  Жодного гарного (або хоча б нормального) варіанту розвитку подій я особисто вже давно не бачу.   
    Окремо оця теза   "будуть тільки чвари, з'ясування хто що повинен робити та хто у чому винен"  -це просто опис в одному рядку історії за останні років 300.  Добре, що в когось є надія, що може бути інакше.... (в варіанті з полковником до речі чвар не буде з певних причин)
    #1082767
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 21:45
    #1082767
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 21:45
    MaxD (#1082765) >>> Допоки у країні не буде виразної стратегії, як у війні, так і на післявоєнне майбутнє, а будуть тільки чвари, з'ясування хто що повинен робити та хто у чому винен, то так, країною буде керувати хтось не нижче полковника, але невідомо якої армії.
    #1082766
    Locki
    Вчора, 21:45
    #1082766
    Locki
    Вчора, 21:45
    MaxD (#1082765) >>> 
    ...полковник, ...гайки будуть закручені...


    Якщо це станеться, то це буде повне фіаско нашої держави. Це не те майбутнє, за яке зараз гинуть наші люди. І тут не залишиться дуже багато людей, які зараз є основою ЗСУ.
    #1082765
    M
    MaxD
    Вчора, 21:30
    #1082765
    M
    MaxD
    Вчора, 21:30
    Locki (#1082761) >>> 
    Ну так так і є.....  З віком розумієш, що єдиний позитивний персонаж в "Трьох мушкетерах" -кардинал Рішельє. 
    Та сама фігня й з іншими "народними героями". 
    З іншим згоден. Але судячи з усього країною буде керувати хтось в чині не нижче полковника.... І гайки будуть закручені по саме не балуйся в.т.ч. "добрим дронам". 
    #1082764
    КрысиныйЁж
    Вчора, 21:16
    #1082764
    КрысиныйЁж
    Вчора, 21:16
    Мудрик затролив поляка і отримав місячний бан на FaceIT в CS2 .
    Під час гри Михайло посварився з суперником, який почав його провокувати. У відповідь Михайло написав «наступна карта Волинь» і «Волинь будеш пам'ятати вічно, бомж».
    #1082763
    С
    сахар
    Вчора, 20:35
    #1082763
    С
    сахар
    Вчора, 20:35
    =pilgrimage= (#1082751) >>> правила використання, для кого? Для тих, хто працюэ, в тому числі з допомогую дронів. А якщо, хтось, за допомогою дрона захоче когось захуярить? Що він буде реєструвати дрон, чи ще щось. Це профанація. Але, так, в діючий реальності, повинні бути правила, та обов'язки.
    #1082762
    С
    сахар
    Вчора, 20:28
    #1082762
    С
    сахар
    Вчора, 20:28
    Perdomanoz (#1082743) >>> це ти хэрню написав. Воно не так повинно працювать.
    #1082761
    Locki
    Вчора, 20:26
    #1082761
    Locki
    Вчора, 20:26
    =pilgrimage= (#1082751) >>> 
    Lexa (#1082760) >>> 

    Ви обговорюєте дуже стару суперечку між справедливістю та законом.

    С точки зору закону Робін Гуд, Д'Артаньян&К, граф Монте-Крісто та купа інших народних "героїв" - це злочинці.

    Як там у фільмі:

    Можливо, в рідкісних випадках, коли боротьба за праве діло змушує стати піратом, піратство може стати правим ділом.


    З урахуванням стану нашої правової системи та безкарності "своїх" особисто я не впевнений, що наше суспільство після війни стане на бік закону, а не "добрих справедливих" дронів. І це буде логічним наслідком дій держави. І тоді почнеться "А нас за що?"
    #1082760
    Lexa
    Вчора, 20:05
    #1082760
    Lexa
    Вчора, 20:05
    =pilgrimage= (#1082752) >>> 
    Це якраз і є ознака держави) Коли мусора затримують мордою в пол злочинця, то вчиняють насилля - їх уповноважує на це держава. А якщо просто хто-небудь буде іншого класти мордою в пол, то це незаконно - якраз через монополію держави на такі дії. Тецека зараз вчиняє насилля - але це ж державне організоване злочинне угруповання. Ну така от у нас держава, яка може мордою в пол класти не лише злочинців, а взагалі будь-кого. Але "добрі дрони" - це зовсім інше, це означатиме мілітаризовані структури, які мають окреме фінансування (чиє?) та підпорядкування (кому?). Якщо тецека лише підриває державність і шкодить їй, то "добрі дрони" - це вже фініш, діагноз. Можливо певні прояви такого дійсно будуть деякий час після війни, але держава зобовʼязана боротись із цим максимально жорстко, бо це в прямому сенсі питання її виживання. 
    #1082759
    А
    Анатолий Викторович
    Вчора, 20:05
    #1082759
    А
    Анатолий Викторович
    Вчора, 20:05
    Perdomanoz (#1082757) >>>Просто интересно  с каких делов ты савишь себя выше кого-то?
    #1082758
    GAOdp
    Вчора, 19:21
    #1082758
    GAOdp
    Вчора, 19:21
    Perdomanoz (#1082757) >>> 
    ти будеш трохи здивований.
    Але коли б він став членом партії?
    Він завжди був військовий, так прошу відповісти КОЛИ б він, Залужний або Буданов стали б членами партіїї?
    А партія з 2019 року, тоді він ВЖЕ їм (військовим) був.
    Ти не потикав писком. Не вийшло ))
    #1082757
    Perdomanoz
    Вчора, 19:04
    #1082757
    Perdomanoz
    Вчора, 19:04
    GAOdp (#1082753) >>> 
    Будь ласка, не лізь в питання в яких пенька зеленого не розумієш.
    Для військовослужбовців зупиняють членство в партії - це не теж саме, що скасовують.
    Тобто, для тих хто в танку - Сирський може може бути членом Слуги народу.
    Але він ніхуя не член і ніколи не був.
    Твій же пост був про те, що Слуги народу всіх своїх розставили по посадах.
    Я тебе писком потикав. Далі буде про "не всьо так однозначно и я имел не это в ввиду".
    Блд. Де ви такі з-за кордону беретесь. 
    https://protocol.ua/ua/pro_zbroyni_sili_ukraini_stattya_17/

    #1082756
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 18:00
    #1082756
    =
    =pilgrimage=
    Вчора, 18:00
    Perdomanoz (#1082750) >>> "Моральні дегенерати" - аплодую стоячи.
    #1082755
    GAOdp
    Вчора, 17:59
    #1082755
    GAOdp
    Вчора, 17:59
    mikle (#1082754) >>> 
    ну на зараз можна. Ну ти ж сам розумієш, що мова шла про тих, хто при владі на зараз. То биш про часи. коли він був Головкомом. Тожі не можна було. А зараз.  Посол якось ... не пляше
Присутні 17 користувачів та 43 гостей:
=pilgrimage=, Andrej22, andrew, arush13, BCC, Днепровец, galexy, Locki, mikle, nedved, Proximys, Suzuki, SWSheva, t.l.a.1900, Toha_FCDD_02, МАМ, Соверен
Турнірна таблиця
Команда І О Ф
1
Шахтар
16 35
2
ЛНЗ
16 35
3
Полісся
16 30
4
Динамо
16 26
Стати патроном
Акаунт прив'язан | Інструкція